در چهارماهه اول سال ۱۴۰۰ صورت گرفت:
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان کردستان از حمل حدود ۳ میلیون تن کالا در چهار ماهه اول سالجاری از مبادی استان خبر داد و افزود که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش نشان می‌دهد .
کد خبر: ۹۸۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹ 25 July 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان کردستان محمد راشد مدرس گرجی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان کردستان با بیان اینکه در چهار ماهه اول سالجاری حدود ۳ میلیون تن کالا از مبادی استان کردستان به مقاصد داخل و خارج استان جابجا گردیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش نشان می‌دهد افزود: با عنایت به شناسایی مراکز عمده بار و هماهنگی‌های به عمل آمده با پلیس راه و تشدید نظارت‌های انجام شده در سطح استان در در مدت یاد شده بیش از ۱۸۰ هزار سفر باری از مبدا استان کردستان انجام شده است که منجر به صدور بارنامه تمبردار دولتی شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹ درصد افزایش دارد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان کردستان عملکرد فوق را حاصل تلاش‌های شبانه روزی و بدون وقفه فعالین صنف حمل ونقل جاده‌ای بویژه رانندگان ناوگان حمل ونقل بار در شرایط کرونا دانست. وی در ادامه اظهار داشت عمده کالا‌های حمل شده استان شامل سنگ آهن، کنستانتره سنگ آهن، پوکه معدنی، گندم؛ پلی اتیلن، سیمان و مواد سوختی می‌باشد. لازم به ذکر است در استان کردستان حدود ۱۲ هزار راننده حرفه‌ای در حوزه حمل ونقل کالا و تعداد ۶۵۰۰ دستگاه انواع ناوگان باری در قالب ۷۰ شرکت حمل ونقل کالا مشغول به فعالیت هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار