دکتر محسن فتحی:
رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتصاب دریادار "شهرام ایرانی" به سمت فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از جانب رهبر معظم انقلاب، نشان از عنایت خاص و اعتماد تام رهبری به نخبگان و ظرفیت‌های انسانی کردستان دارد.
کد خبر: ۹۸۷۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰ 18 August 2021
به گزارش تابناک کردستان، دکتر محسن فتحی با بیان اینکه انتصاب استعداد‌های کردستان در بالاترین سطوح نظامی، نشانگر عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب به کُرد‌ها است، اظهار داشت: اینکه یکی از فرزندان شایسته کردستان، از جانب رهبر معظم انقلاب به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی منصوب شده، جای بسی خرسندی است.

وی اضافه کرد: توجه به استعداد‌های انسانی و مطالبات کردستان در عالی‌ترین و حساس‌ترین سطوح عالی نظامی، نشانه عنایت خاص و اعتماد تام و تمام مقام معظم رهبری به ظرفیت‌ها و استعداد‌های فرزندان شایسته این آب و خاک است که باید برای تمام مسوولان و کاربدستان نظام الگو باشد.

رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی افزود: انتصاب در چنین سطحی، حجت را بر دیگر نهاد‌های حکومتی و اجرایی بویژه دولت منتخب سیزدهم، تمام کرده است و از آنجا که رییس‌جمهور محترم، آیت‌الله رئیسی نیز بار‌ها بر فراجناحی و مردمی بودن دولت خویش تاکید کرده است، انتظار می‌رود وی با الگوی برداری از مقتدای خویش (رهبر معظم انقلاب) و نیز برخلاف دولت‌های پیشین، نهایت توجه و باور را نسبت به نخبگان اهل سنت بویژه فرزندان کردستان و استعداد‌های نهفته در این مناطق داشته باشد.

فتحی گفت: گرچه در میان وزاری معرفی شده کابینه سیزدهم، نامی از نیرو‌های اهل سنت به چشم نمی‌خورد، اما امیدواریم، این کم‌لطفی و بی‌توجهی با الگوبرداری عملی از مقام معظم رهبری در سطح استانداران، معاونان رئیس‌جمهور و حتی وزرا جبران شود.

وی یادآور شد: انتصاب یک از نخبگان کردستان، در عالی‌ترین سطوح نظامی به عنوان خبری مسرت‌بخش، موجبات شادمانی و امیدآفرینی را در میان مردم کردستان به دنبال خواهد داشت و امیدوارم این انتصاب فصل جدیدی از توجه مرکزنشینان و کاربدستان عالی نظام، به نیرو‌های شایسته‌ی اهل سنت و به ویژه نخبگان و شایستگان کردستانی را بگشاید.

رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس و نخبگانی کردستان از این انتصاب شایسته و بجا استقبال می‌کنند، تاکید کرد: کردستان پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های نهفته انسانی و مدیریتی فراوانی دارد که می‌توانند در سطح ملی برای عموم ایرانیان منشا خیر و خدمت باشند و دریادار شهرام ایرانی تنها نمونه‌ای از این پتانسیل عظیم است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار