سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان:
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان اظهار کرد: ارائه مشاوره و آموزش حقوقی رایگان به آحاد مردم در مساجد و دفتر مشارکت نهاد‌های مردمی یکی از خدمات این معاونت است .
کد خبر: ۹۸۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴ 29 August 2021
به گزارش تابناک کردستان، بهادر اسدی با اشاره به اینکه مسائل حقوقی که مردم با آن درگیر هستند هزینه بر است و برای یک مشاوره حقوقی هزینه زیادی باید پرداخت کنند، گفت: ما به عنوان دستگاه قضایی وظیفه داریم خدماتی را به مردم و مستضعفان ارائه دهیم تا بتوانیم عدالت اسلامی و خدمات رسانی را به شکل شایسته در بین جامعه احیا کنیم.
اسدی با اشاره به همکاری و تعامل با تعدادی از حقوقدانان و مشاوران برجسته و توانمند استان، افزود: استفاده از ظرفیت ایشان جهت ارائه مشاوره و آموزش حقوقی رایگان به آحاد مردم در مساجد و دفتر مشارکت نهاد‌های مردمی همکار واقع در محل معاونت اجتماعی دادگستری از خدماتی است که در این معاونت ارائه می‌شود.
وی اضافه کرد: طرح ارائه خدمات مشاوره‌ای و حقوقی به جامعه در دفتر مشارکت نهاد‌های مردمی بصورت آزمایشی آغاز شده و ما برای گسترش این طرح به دنبال ساماندهی حقوقدانان استان هستیم تا بتوانیم آموزش مسائل حقوقی را در سطح جامعه در سراسر استان در مساجد احیا کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار