شهر شویشه که به عنوان مرکز بخش کلاترزان سنندج شناخته می‌شود در غرب استان قرار گرفته است، حال با توجه به این موقعیت شهر شویشه بیش از ۲ هزار نفر جمعیت دارد و این درحالی است که دراین شهر تنها یک شعبه بانک وجود دارد که مردم این شهر از آن ناراضی هستند.
کد خبر: ۹۸۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱ 30 August 2021

به گزارش تابناک کردستان، بانک کشاورزی به عنوان بانکی که با روستاییان و کشاورزان سر و کار دارد در سال ۷۳ در شهر شویشه یکی از شعب خود را دایر کرد، به همین منظور علاوه بر مردم شویشه مردم روستا‌های اطراف امورات بانکی خود را در این شعبه تا کنون انجام می‌دادند.
لازم به ذکر است که این شعبه طبق گفته مدیر عامل شعب بانک کشاورزی استان و مدیران مربوطه چندین سال به عنوان شعبه نمونه استانی و کشوری برگزیده شده است.
حال چند مدتی است که کارمندان این شعبه با میل خود شعبه را دایر می‌کنند و طبق گفته مردم هر چند مدت یکبار بانک باز می‌باشد و اصلأ جوابگوی نیاز مردم نمی‌باشد.
این را بدانیم و بدانید که بخش کلاترزان با وجود ۲۱ هزار نفر جمعیت تنها یک شعبه بانک در آن وجود دارد.
جناب آقای مدیر عامل شعب بانک کشاورزی این را بدانید که همه‌ی ما کشاورز زاده و روستایی هستیم حال چرا باید با وجود شرایط کنونی و بحران کرونا این شعبه این گونه درش بسته باشد و به میل کارمندان باز گردد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار