رئیس کل دادگستری استان کردستان خطاب به قضات شهرستان کامیاران
حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی در دیدار با رئیس دادگستری و قضات شهرستان کامیاران ضمن تاکید بر بهبود وضعیت آمار موجودی پرونده‌های این شهرستان، اظهار داشت: تاخیر در صدور حکم توسط قاضی، تضییع حقوق مردم و ناخشنودی خدای متعال را به دنبال خواهد داشت. رئیس کل دادگستری استان کردستان ضمن حضور در دادگستری شهرستان کامیاران با رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و قضات این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۹۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۱ 01 September 2021
به گزارش تابناک کردستان، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام حسینی ضمن تبریک هفته دولت، یاد و خاطره دوشهید والامقام رجایی و باهنر را گرامیداشت و اظهار داشت: بهبود وضعیت آمار موجودی پرونده‌های دادگستری استان موجب می‌شود تا احقاق حق در زمان کمتری صورت پذیرد و مردم نسبت به دستگاه قضایی امیدوارتر شوند و در این راستا توجه به کاهش ورودی پرونده به دادگستری ضروری است.
وی وضعیت آمار موجودی پرونده‌های دادگستری شهرستان کامیاران را مناسب توصیف کرد و تاکید کرد: ضروری است تا قضات در سطح استان کردستان ضمن همراهی با طرح جهادی کاهش آمار پرونده‌های استان سعی کنند تا با کار مضاعف و شبانه روزی در زمان مقرر موجودی پرونده‌های استان را به حد متعارف و منطقی برسانند.
 در ادامه این دیدار رئیس کل دادگستری استان کردستان در معیت معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان از پروژه منازل سازمانی دادگستری کامیاران بازدید به عمل آورد و بر لزوم اتمام این پروژه در سریعترین زمان تاکید کرد.
در ادامه این جلسه رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و قضات دادگستری کامیاران به ارائه نقطه نظرات و مسایل و مشکلات حوزه قضایی خود پرداختند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار