رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد:
حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی در دیدار با قضات شهرستان قروه اظهار داشت: کلی کارکنان دستگاه قضایی استان موظف به تکریم ارباب رجوع هستند.
کد خبر: ۹۹۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ 01 September 2021
به گزارش تابناک کردستان، رئیس کل دادگستری استان کردستان در دیدار با رئیس دادگستری و قضات شهرستان قروه بیان داشت: قضات در رسیدگی به جرایم خشن و امنیتی به هیچ وجه مسامحه نداشته باشند.
حجت الاسلام حسینی افزود: پیرو تاکیدات ریاست معظم قوه قضاییه لازم است دستگاه قضایی استان با ورود جدی به مشکلات واحد‌های تولیدی از تعطیلی این واحد‌ها جلوگیری نمایند.
وی افزود: در بحث رعایت حقوق عامه نیز مدعی العموم باید با اخلال کنندگان در نظام توزیع برخورد نماید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به قضات قروه تاکید کرد: در بسیاری از موارد تاثیر حسن خلق قاضی در ایجاد امید آفرینی و اعتمادسازی در مردم به مراتب بیشتر از رای صادره از سوی وی می‌باشد.
رئیس کل دادگستری استان کردستان همچنین بر توجه به کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری تاکید کرد و افزود: بسیاری از زحمات قضات تحت الشعاع موجودی پرونده‌های شعب می‌باشد و کاهش آمار پرونده‌های دادگستری، آرامش روحی و روانی همکاران را بدنبال خواهد داشت.
در ادامه این جلسه سیدجلال حاجی نصیری رئیس دادگستری شهرستان قروه گزارشی از وضعیت دادگستری این شهرستان را به استماع رئیس کل دادگستری استان کردستان رساند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار