سرپرست گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه کردستان گفت: یک هزار و ۷۴ نفر در آزمون ورودی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی به میزبانی این دانشگاه شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۹۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ 01 September 2021
به گزارش تابناک کردستان، سید حسین حسینی‌مهر روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این آزمون از روز سه شنبه ۹ شهریور شروع شده است و تا جمعه ۱۲ شهریور ادامه دارد.

وی ادامه داد: این آزمون در ۲ گروه پسران (سه‌شنبه و چهارشنبه) و گروه دختران (پنج شنبه و جمعه) و براساس حروف الفبای نام خانوادگی در دانشگاه کردستان برگزار خواهد شد.

سرپرست گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه کردستان یادآور شد: از یک هزار و ۷۴ شرکت کننده در این آزمون، ۵۷۲ نفر را بانوان و ۵۰۲ نفر را مردان تشکیل می‌دهند که در مدت چهار روز از آن‌ها آزمون عملی گرفته خواهد شد.

حسینی مهر ادامه داد: پیش از این قرار بود این آزمون در تاریخ ۳۱ مرداد تا ۳ شهریورماه برگزار شود که به دلیل گسترش ویروس کرونا به ۹ تا ۱۲ شهریورماه موکول شد.

وی به مراحل برگزاری آزمون اشاره کرد و افزود: در مرحله اول غربالگری و ثبت نام انجام می‌گیرد پس از توجیه چگونگی برگزاری آزمون، در تست‌های پزشکی، سلامت و آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی شرکت خواهند کرد.

حسینی‌مهر یادآور شد: شرکت کنندگان در صورت قبولی در تست‌های ذکر شده در پایان در آزمون عملی تربیت بدنی که در ۶ ایستگاه بارفیکس خوابیده، دریبل توپ فوتبال در بین مانع، دراز و نشست، دوی ۴ در ۹، پرتاب توپ مدیسن بال و دومیدانی برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار