رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران در جلسه هم اندیشی با مدیران منطقه کردستان گفت: اجرای برنامه‌های کارشناسی شده در تمام حوزه‌های مخابراتی در منطقه کردستان، همسو با پیشبرد اهداف کلان شرکت مخابرات ایران است.
کد خبر: ۹۹۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 02 September 2021
به گزارش تابناک کردستان روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان در این جلسه هم اندیشی که با حضور رئیس مرکز بازرسی و نظارت و اکیپ ارزیابی اداره بازرسی شرکت مخابرات ایران، مدیریت و مدیران ستادی منطقه کردستان برگزار شد، مهندس پیمان فیضی با اشاره به عملکرد قابل قبول مجموعه مخابرات کردستان افزود: طبق ارزیابی کارشناسان و ارایه مستندات و بیلان کاری، این منطقه در راستای تحقق استراتژی‌های شرکت مخابرات ایران گام برداشته است.

وی با اشاره به اینکه همکاری و تعامل تک تک پرسنل این مجموعه برای اجرای دقیق دستورالعمل‌های شرکت مخابرات ایران، در سودآوری و جذب سرمایه نقش بسزایی دارد اظهارداشت:امیدوارم این همراهی و همدلی همچون گذشته تداوم داشته باشد و در قالب یک تیم و گروه منجسم یاری رسان همدیگر در انجام وظایف محوله باشیم.

وی با اعلام اینکه اکیپ اعزام شده از سوی اداره بازرسی شرکت مخابرات ایران، فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرا شده در استان را طی چند روز گذشته با سرکشی از واحد‌های مختلف و ادارات مخابراتی در شهرستان‌های تابعه مورد ارزیابی قرار داده اند بیان داشت: رضایتمندی اکیپ ارزیابی از بیلان کاری در مخابرات منطقه، بیانگر اجرای دقیق دستورالعمل‌های ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه هدف از برپایی بازدید‌های دوره‌ای اصلاح امور و بررسی به موقع است خاطر نشان ساخت: تلاش داریم تا قبل از اینکه توسط دیگر ادرات و سازمان‌ها مورد ارزیابی قرار گیریم، در درون سازمان نسبت به رفع نقاط ضعف، تقویت نقاط مثبت و تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌ها اقدام نماییم.

در ابتدای این جلسه مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن خیر مقدم به رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران و اکیپ ارزیابی اعزامی از استان آذربایجان غربی، به ارایه عملکرد و گزارش اقدامات صورت گرفته در منطقه پرداخت و گفت: خوشبختانه با تلاش و همراهی پرسنل در سطح استان توانسته ایم نسبت به تحقق اهداف عالی شرکت مخابرات ایران موفق عمل نماییم که مستندات موجود می‌تواند موید این مهم است.

آزاد حکمت افزود: کسب رتبه‌های برتر در حوزه‌های اداره بازرسی، مدیریت تجاری، اداره روابط عمومی، اداره برنامه ریزی، توسعه و نگهداری، فناوری اطلاعات و ... در ادوار مختلف، طبق ارزیابی اداره راهبرد و برنامه ریزی شرکت مخابرات ایران بر اساس شاخص‌های تدوین شده تلاش گروهی همکاران منطقه به منظور ارتقا جایگاه برند شرکت و رضایت مشتریان را نشان می‌دهد.

وی همچنین به استراتژی و برنامه‌های تدوین شده در مخابرات منطقه با حضور مدیران و کارشناسان متخصص در هر حوزه اشاره داشت و تصریح کرد: ارائه خدمات مطلوب و پاسخگویی به مطالبات ارتباطی مشتریان از اهداف دارای اولویت منطقه است که برای تحقق حداکثری این امر همچون همیشه در تلاش هستیم.

در ادامه این هم اندیشی کارشناسان اکیپ ارزیابی به بیان و بررسی عملکرد واحد‌های مختلف پرداختند و مدیران مربوطه در هر حوزه نسبت به سوالات تیم ارزیابی با سعه صدر پاسخگو بودند.

در این هم اندیشی از کارکنان تلاشگر و موفق استان، در راستای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف شرکت مخابرات ایران با اهدای لوح تقدیر، تجلیل و تبجیل شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار