مدیر امور آبفا سقز خبر داد:
مدیر امور آبفا شهرستان سقز گفت: با توجه به افزایش مصرف آب در شهر صاحب و در نتیج کاهش دبی آب چاه‌های موجود، حفر و تجهیز یک حلقه چاه انجام شد و به این ترتیب ۱۰ لیتر بر ثانیه توان تأمین آب شهر صاحب افزایش یافت.
کد خبر: ۹۹۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳ 04 September 2021
به گزارش تابناک کردستان، عباس ولایتی با باین این مطلب افزود:
علاوه بر حفر یک باب چاه، خط انتقال به طول ۱۵۰ متر با لوله پلی اتیلن ۱۱۰ میلیمتری و همچنین نصب یکدستگاه پمپ فدک ۷.۵ کیلوواتی انجام شد نموده که نتیجه این اقدامات منجر به افزایش دبی آب شرب به میزان ۱۰ لیتر بر ثانیه به منابع ذخیره و شبکه توزیع شد.
وی در ادامه گفت: همچنین با توجه به کاهش دبی آب چاه موجود در شهر سنته که منجر به قطعی آب سنته و روستا‌های تحت پوشش مجتمع گردیده بود اقدام به حفر یک حلقه چاه با راه اندازی تاسیسات مربوط وهمچنین اجرای خط انتقال به طول ۲۵۰ متر شد که با اقدامات صورت گرفته مجددا آب پایدار در سنته و روستا‌های تحت پوشش  برقرارگردید.
مدیر امور آبفا شهرستان سقز خاطرنشان کرد:  کاهش دبی آب چاه‌های موجود در روستا‌های اینچکه و قاقل آباد منجر به قطعی آب این ۲ روستا شده بود که با حفر ۲ حلقه چاه، راه اندازی تاسیسات و همچنین اجرای خط انتقال به طول ۲۰۰ متر مجددا آب پایدار در روستا‌های مذکور برقرار گردید.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار