مدیر مخابرات منطقه کردستان از سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریالی در شهرستان بانه به منظور ارتقا کیفیت و خدمات مخابراتی در شهرستان بانه خبر داد.
کد خبر: ۹۹۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷ 04 September 2021
به گزارش تابناک کردستان، آزاد حکمت افزود: از این رقم، مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به ایجاد شش مرکز کم ظرفیت روستایی در روستا‌های کانی ناو، باینجان، هفتاش، زله، سپیداره و آرمرده اختصاص یافته است که این مهم افزایش و ارتقا سطح کیفی خدمات مخابراتی را به دنبال دارد.

وی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در این راستا به نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی و DSLAM‌های لازم اشاره کرد و اظهارداشت: از جمله مزایای DSLAM منصوبه، مدیریت ترافیک، اولویت‌بندی در انتقال صدا، تصویر و ترافیک داد‌ها است.

حکمت همچنین به توسعه شبکه ارتباطات همراه اول در شهرستان بانه اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: مبلغ ۲۵ میلیارد نیز برای نصب و راه اندازی تجهیزات موبایل بر روی سایت مد نظر در محدوده میدان شورا در این شهرستان سرمایه گذاری شده است که امکان بهره مندی مشتریان ساکن در مسیر فوق از تکنولوژی ۴G فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه تمام تلاش این مجموعه، توسعه زیرساخت‌ها و ارتقا تجهیزات مخابراتی بر اساس استاندار‌های موجود و ابلاغ شده بکار گرفته شده است افزود: همکاران منطقه به صورت شبانه روزی در راستای کنترل و رصد سایت‌ها و مراکز مخابراتی با هدف پایداری ارتباط و ارتقا سطح کیفی آن‌ها در فعال هستند و از هیچ تلاشی دریغ نخواهند ورزید.

به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های توسعه ایی در سطح استان و بر اساس اولویت بندی انجام شده اشاره کرد و گفت: به محض احساس نیاز مشتریان به سرویس‌های ارتباطی و مخابراتی در نقاط مختلف نسبت به پیگیری و ایجاد شرایط لازم برای ارائه خدمات اقدام خواهد شد.

وی در ادامه وضعیت مرزی و گردشگر پذیر بودن شهرستان بانه را یادآورد شد و تصریح کرد: از آنجاییکه مرز سیرانبد به عنوان یک درگاه اقتصادی در استان محسوب میشود و همین امر شرایط را برای ورود مسافران متعدد فراهم می‌کند، مخابرات منطقه نیز در این شهرستان در راستای تقویت و ارتقا خدمات و زیرساخت‌ها به هدف رعایت اصل مشتری مداری، تلاش‌های مضاعفی انجام می‌دهد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار