حجت الاسلام والمسلمین حسینی خبر داد:
رئیس کل دادگستری استان کردستان اظهار داشت: در دو ماه اخیر و با تشکیل جلسات متعدد در ستاد اقتصاد مقاومتی ۱۴ واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشت و از بیکاری بیش از ۳۰۰ نفر جلوگیری بعمل آمد.
کد خبر: ۹۹۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷ 09 September 2021
به گزارش تابناک کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی در این خصوص خاطرنشان ساخت: در راستای اجرای دستورالعمل ریاست معظم قوه قضاییه در خصوص پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قالب این ستاد استانی مشکلات واحد‌های تولیدی در نشست‌های مشترک با ادارات ذیربط و بانک‌های استان کردستان مطرح و تعداد ۱۴ واحد تولیدی و کارگاهی تعیین تکلیف و به چرخه تولید بازگشت.
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه در سال تولید پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، اقدامات موثر و ارزشمندی بین مجموعه دستگاه قضایی و استانداری درحوزه حمایت از تولید و واحد‌های تولیدی در استان انجام شده است افزود: خروجی این کار‌ها عدم تعطیلی کارخانجات و ایجاد اشتغال بوده است.
وی تصریح کرد: از جمله این واحد‌های تولیدی شرکت آتیلا ارتوپد بوده که عملا به صورت نیمه تعطیل شده بود و با برگزاری جلساتی با حضور نمایندگان بازرسی، دیوان محاسبات و دانشگاه علوم پزشکی فعال شده و علاوه بر اینکه تعداد ۵۳ نفر به کار خود برگشتند، زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر دیگر نیز در این شرکت فراهم شد.
رئیس کل دادگستری استان کردستان با بیان اینکه جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی و بیکاری کارگران و همچنین زمینه سازی برای اشتغال افراد جدید از برنامه‌های دستگاه قضایی استان است، افزود: این واحد‌ها و شرکت‌های تولیدی که در آستانه ورشکستگی و تعطیلی کامل بودند با حمایت‌های دادگستری استان کردستان به چرخه تولید بازگشته و هم اکنون در حال تولید و فعالیت هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار