حجت الاسلام والمسلمین محمد کاروند:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: اداره کل اوقاف کردستان از زمان آغاز کرونا در کردستان تا بحال بیش از ۳۲ هزار بسته معیشتی در بین مردم و افراد کم برخوردار توزیع کرده است.
کد خبر: ۹۹۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ 09 September 2021
به گزارش تابناک کردستان، حجت الاسلام والمسلمین محمد کاروند مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان عنوان کرد: با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص رزمایش مساوات و احسان و همدلی، از ابتدای ورود این بیماری به استان ۳۲ هزار بسته غذایی در شهرستان‌های مختلف بین اقشار کم درآمد و کم برخوردار جامعه توزیع شد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان افزود: همچنین چهاردهمین دوره توزیع کمک‌های مؤمنانه با عنوان «شمیم حسینی، مهر تحصیلی» از ۱۴ شهریورماه جاری به مدت ۱۰ روز همزمان با سراسر کشور در کردستان آغاز شده و در قالب این رزمایش ۳ هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر در مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین کاروند اظهار داشت: غیر از کمک‌های معیشتی به تعداد ۴۰ دستگاه چرخ خیاطی صنعتی، ۳۲ جهیزیه برای تازه عروس‌های کردستانی توزیع شد.
حجت الاسلام کاروند خاطر نشان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان همواره حامی و یاور مظلومان و خانواده‌های کم برخوردار خواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار