معاون امور مشارکت های مردمی بهزیستی کردستان گفت: در راستای کمک به ساخت و تکمیل واحدهای مسکونی مددجویان زیرپوشش این نهاد پویش سقف همدلی در استان راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۹۹۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹ 22 September 2021
به گزارش تابناک کردستان، حسین رسولی اظهار داشت: درحال حاضر در استان کردستان ۶۵۹ واحد مسکونی در دست احداث و نیمه تمام ویژه مددجویان، زنان سرپرست خانوار، معلولان، ایتام و آسیب دیدگان اجتماعی وجود دارد که اتمام آن نیازمند همکاری و مشارکت خیرین و نیکوکاران است.

وی گفت: در راستای اتمام این پروژه‌ها پویش سقف همدلی با شعار"در سایه همدلی سقفی بنا کنیم" با هدف ایجاد بستر مناسب برای جلب مشارکت خیرین در کمک به ساخت و تکمیل واحد‌های نیمه کاره مسکونی مددجویان و معلولین سازمان بهزیستی استان راه‌اندازی شده است.

معاون امور مشارکت‌های مردمی بهزیستی کردستان به محور‌های فعالیت این پویش اشاره کرد و افزود: کمک به تامین مسکن مددجویان زیرپوشش، کمک به اتمام پروژه‌های نیمه تمام در دست احداث مددجویان، تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز برای اتمام پروژه‌های ساختمانی مددجویان و تامین زمین مناسب برای مددجویان و معلولان و ایتام فاقد مسکن از محور‌های این پویش است.

وی ترغیب گروه‌های خانوادگی به برگزاری گلریزان (خانوادگی) و مشارکت در ساخت و تکمیل واحد‌های در دست احداث در هر شهرستان با انتخاب حداقل یک پروژه دلخواه، اهدای مصالح ساختمانی با هر میزان و در توان خیرین و کمک‌های نقدی با نیت ساخت مسکن خانوار‌های تحت پوشش را از جمله شیوه‌های جذب مشارکت اعلام کرد.

رسولی یادآور شد: خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و مراکز مثبت زندگی تحت نظارت سازمان و انتخاب حداقل یک پروژه در دست احداث و نیمه تمام وتشکیل گروه‌های خنوادگی و جشن گلریزان در این پویش مشارکت کنند، ضمن اینکه خیرین می‌توانند اجرای هزینه‌ها تا اتمام پروژه نیمه کاره نظارت داشته باشند.

وی اضافه کرد: همچنین خیرین و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود برای شرکت در این پویش را از طریق کد دستوری *۷۳۳*۴*۱۴۰۰۰۲۴# و یا شماره کارت مجازی ۶۳۶۷-۹۵۷۰-۷۱۸۱-۶۷۸۴ واریز کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار