ما در یادداشت‌ها گذشته در خصوص ایشان مطالبی را در سایت خبری تابناک کردستان اشاره کردیم و در برابر رسانه‌ها و سایت‌ها خبری که انتخاب ایشان را به عنوان شهردار سنندج قبول نمی‌کردند ایستادگی کردیم و حرف ما اینست که همه انسان میتوانند مسیر تکامل را طی کنند.
کد خبر: ۹۹۶۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸ 23 September 2021
به گزارش تابناک کردستان، منتقدان آقای رشیدی اعتقاد داشتند که ایشان، چون یک دبیر آموزش و پرورش است نباید به عنوان شهردار انتخاب میشد و همچنین تخصص لازم را برای اینکار ندارد.

ما در جواب این عزیزان می‌گوییم که اگر این سخن شما درست و صحیح باشد و انسان نباید رشد و پرورش پیدا کنند پس هیچکس نباید ازدواج کنند. هیچکس نباید مقطع تحصیلی را طی کنند هیچکس نباید از لحاظ شخصیت و رفتار رشد و پرورش کنند؛ زیرا شما‌ها با مسئله تکامل انسانی مشکل دارید.

اگر یک فرد فرهنگی نباید شهردار سنندج شود؛ پس چرا یک انسان دوران کودکی را طی کنند؟ چرا یک دانش آموز باید مقطع تحصیلی را طی کند؟ چرا یک استاد دانشگاه باید از لحاظ علمی خودش را تقویت کنند و به رتبه‌ها علمی دست پیدا کند؟



اشتباه این عزیزان اینست که مسئله تکامل را قبول ندارند و از طرف دیگر بخاطر کینه و نفرت‌ها شخصی توانایی تحلیل کردن مسائل را ندارند.





ما در یادداشت آینده حتما این مسئله را مورد بررسی قرار خواهیم داد.



با آرزوی موفقیت برای آقای رشیدی
مختار سلیمانی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار