سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:
سرپرست سازمان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: ۲۱ هزار بسته آموزشی در اختیار دانش‌آموزان مدارس اوقاف در سراسر کشور قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 23 September 2015
حجت‌الاسلام علی محمدی در حاشیه مراسم جشن گلبانگ مهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امر علم و دانش از گذشته تاکنون یکی از نیات مهم واقفان در سراسر کشور بوده است.

وی افزود: از درآمد حاصل هزینه‌های علم، دانش، تعلیم و تربیت بسته‌هایی در قالب نوشت افزار و پک‌های آموزشی در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.

‌نماینده ولی‌فقیه و سرپرست سازمان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه 21 هزار بسته آموزشی در اختیار دانش‌آموزان مدارس اوقاف در سراسر کشور قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: مردم برای اهدای موقوفات تعلیم و تربیت نیت کنند تا بیش از پیش شاهد موقوفاتی در این حوزه باشیم.

محمدی تصریح کرد: یکی از پشتوانه‌های مهم اقتصادی حمایت واقفان از دانش‌آموزان و دانشجویان است که سرمایه‌ای بزرگ به شمار می‌رود، زیرا از میان همین دانش‌آموزان عالمان و دانشمندان بزرگ پرورش می‌یابند.

وی تأکید کرد: در امر وقف تعلیم و تربیت هرچه قدر که بهتر عمل کنیم، به همان نسبت عملکرد بهتری هم خواهیم داشت.

نماینده ولی‌فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: توجه به نیروی انسانی باید از گام نخست مد نظر قرار بگیرد و بهترین زمان برای توجه به این امر بسیار مهم دوران دانش‌آموزی است.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار