مدیرمخابرات منطقه کردستان با اشاره به تعهدات مخابرات منطقه در راستای افزایش ip‌های شبکه دیتای استان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون به منظور بهره مندی تعداد بیشتری از مشتریان از بستر‌های دیتا سه هزار ip به شبکه دیتای استان اضافه شده است.
کد خبر: ۹۹۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ 26 September 2021
به گزارش تابناک کردستان، آزاد حکمت با اعلام مطلب فوق افزود: از سه هزار ip اضافه شده در سال جاری تعداد یک هزار و ۵۰۰ مورد آن در هفته آخر شهریور ماه ۱۴۰۰ به شبکه دیتای استان اضافه شده است.

وی همچنین از افزایش یک هزار ip جدیدِ دیگر در آینده نزدیک به شبکه استان به لحاظ زیرساختی خبرداد و اظهارداشت: این مهم با هدف فراهم نمودن امکان استفاده مطلوب‌تر بویژه در حوزه آموزش عملیاتی خواهد شد.

حکمت به بهبود بیش از ۶۵ درصدی ظرفیت پهنای باند استان در سال جاری اشاره کرد و افزود: این اقدام شرایط بهره مندی مشتریان از بستر‌های دیتا با سرعت و کیفیت بالاتر را در سطح استان مهیا کرده است.

وی در ادامه از رایگان بودن بستر‌های اینترنت جهت استفاده دانش آموزان و معلمان در شبکه مجازی شاد خبر داد و خاطرنشان ساخت: مخابرات منطقه کردستان همچون همیشه در راستای تسهیل نمودن شرایط استفاده از بستر‌های مخابراتی توسط مشتریان خوب درخشیده است که این امر نمونه بارز آن است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه از اول مهر ماه جاری خود را ملزم به اجرای برنامه مسولیت‌های اجتماعی در راستای ارائه خدمات و بستر‌های دیتا به دانش آموزان، دانشجویان و معلمان می‌دانیم یادآور شد: از آغاز سال تحصیلی جدید بستر‌های اینترنت در شبکه شاد برای کاربران آن کاملا رایگان است و تمام زیرساخت‌های آن در اختیار مشتریان قرار دارد.

حکمت اضافه کرد: مخابرات منطقه از ابتدای شروع کلاس‌های آنلاین در سطح مدارس و دانشگاه‌ها نسبت به توسعه و ارتقا زیرساخت‌های آن با سرمایه گذاری‌های لازم اقدامات چشمگیری انجام داده است.

وی به تلاش مخابرات منطقه کردستان در راستای پایداری ارتباط و بستر‌های اینترنتی در همه شرایط بویژه در روز‌های تحصیلی اشاره کرد و گفت: این مجموعه با بهره گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار