محسن فتحی:
رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه توسعه عمرانی نایسر با اولویت تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی ـ آموزشی در دستور کار باشد.
کد خبر: ۹۹۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲ 26 September 2021
به گزارش تابناک کردستان، محسن فتحی به مناسبت بازگشایی مدارس در اختتامیه رویداد خلاقیت ذهنی دانش آموزان ابتدایی نایسر که به همت سرای کارآفرینی اجتماعی برگزار شد، حضور یافت.
وی در این آیین با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و والدین، اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های حضوری در مدارس باید رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شود و مدیران مدارس با اولویت استفاده از مربیان پرورشی و بهداشتی، باید تمامی الزامات بهداشتی را در مدارس رعایت کنند.
دکتر فتحی با تاکید بر اینکه سلامت دانش آموزان، اولیاء و معلمان نباید به مخاطره بیافتد، گفت: حفظ سلامتی تمامی مردم و دانش آموزان اولویت اصلی ما و مسئولان است و در این شرایط برنامه محوری و آمادگی بر اساس شرایط مختلف برای بازگشایی مدارس ضرورتی انکار ناپذیر در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مدارس خواهد بود.
رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای تخصیص اعتبار جهشی برای توسعه نایسر، بیان داشت: با حمایت دفتر مقام معظم رهبری اعتبار لازم برای رفع چالش‌های عمرانی نایسر تخصیص یافته و با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در حال انجام است.
وی گفت: بر اساس وعده‌ای که به مردم نایسر داده شد، رایزنی‌ها و پیگیری‌های مستمری در خصوص جذب منابع مالی برای رفع کمبود‌های عمرانی نایسر انجام گرفت و با دیدگاه مثبت دفتر رهبری و وزارت کشور، شاهد همگرایی مناسبی در این خصوص هستیم.
فتحی با اشاره به اینکه مردم نایسر لایق بهترین امکانات شهری هستند، اظهار داشت: نبود بیمارستان، کمبود فضای آموزشی، نبود فضای ورزشی و خلا بزرگ در حوزه فرهنگ از سایر مشکلات نایسر است که لازم است با همدلی مدیران شاهد کار بزرگی در این حوزه باشیم.
رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه توسعه عمرانی نایسر با اولویت تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی ـ آموزشی در دستور کار باشد.
وی بر حمایت از برنامه‌های فرهنگی سرای کارآفرینی اجتماعی نایسر در راستای توانمندسازی کودکان و نوجوانان این منطقه تاکید کرد و اظهار داشت: ضعف فعالیت‌های فرهنگی ـ اجتماعی در نایسر مشهود است و باید با استفاده از ظرفیت نهاد‌های مردمی و حمایت دولت به این مهم ورودی جدی داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار