مهندس علیرضا تخت شاهی در جریان بازدید از روستا‌های شهرستان بیجار دستورات لازم برای آبرسانی به صورت ویژه برای روستای اسلام آباد در شهر حسن آباد یاسوکند را صادر نمود.
کد خبر: ۹۹۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹ 28 September 2021
به گزارش تابناک کردستان، مهندس تخت شاهی در معیت دکتر نصراللهی زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان به بازدید از روستا‌های شهرستان بیجار اقدام نمود.
با توجه به مشکل کم آبی روستای اسلام آباد واقع در بخش کرانی شهر حسن آباد یاسوکند و مطالبه مردم برای تامین آب کامل و کافی، این مسئله مورد بررسی قرار گرفت.
در این بازدید مقرر شد شرکت آب منطقه‌ای استان مطالعات لازم را بزودی برای جانمایی حفر چاه در این روستا انجام دهد و هزینه اجرای پروژه نیز توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تامین گردد.
همچنین مهندس تخت شاهی اعلام نمود به محض انجام جانمایی و تامین اعتبار لازم، کار حفر و تجهیز و راه اندازی پروژه چاه مذکور در کوتاهترین زمان توسط شرکت آبفا انجام شود و به مدیر امور آبفا بیجار در این ارتباط دستور پیگیری ویژه داد.
وی با اشاره به جمعیت قریب به هزار نفری روستای اسلام آباد بخش کرانی حسن آباد یاسوکند تاکید نمود: شرکت آبفا همواره تامین آب شرب بهداشتی و پایدار برای تمامی ساکنان شهر‌ها و روستا‌های استان را به عنوان یک اولویت در دستور کار داردو از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهد کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار