مراسم تکریم و معارفه چهل و هفتمین شهردار سنندج شامگاه سه‌شنبه با حضور جمعی از مسوولان و مدیران استانی در خانه کرد سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱ 28 September 2021
به گزارش تابناک کردستان، نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: در طول چهارسال گذشته شاهد توسعه عمرانی و فرهنگی شهر سنندج بودیم و انتظار می‌رود نمایندگان مردم سنندج در پارلمان محلی و شهردار جدید سنندج این مسیر را بدرستی ادامه دهند.

محسن فتحی با بیان اینکه مدیریت مردمی، شعار دولت سیزدهم است، گفت: تجربه نشان داده است در هر جایگاهی کاری به مردم سپرده شده نتیجه مثبت گرفته ایم لذا مدیریت مردمی می‌تواند منجر به رفع مشکلات موجود باشد.

وی تاکید کرد: از اعضای شورای دور ششم و شهردار جدید سنندج انتظار می‌رود مطالبات مردمی را پاسخگو بوده و از تمام توان خود برای رفع مشکلات موجود شهری بکار گیرند.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حال حاضر توجه به نواحی منفصل شهری از اهمیت خاصی برخوردار است و در این زمینه باید از تمام ظرفیت‌های حاکمیت استفاده کرد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت نواحی منفصل شهری و حاشیه شهر مطلوب مردم شهر فرهنگی سنندج نیست و نگاه ویژه و تمام قدرت می‌خواهد تا از این نمایی که دارد وضعیت بهتری بگیرد.

فتحی یادآور شد: همچنین انتظار می‌رود به زیرساخت‌ها بویژه در بحث فرهنگی توجه شده و شهر خلاق بیشتر دیده شود و بعد از پایان پاندومی کرونا از این ظرفیت‌ها برای جذب توریست و گردشگر بهره بگیریم.

شفافیت در عملکرد شهرداری

رییس شورای شهر سنندج نیز در این آیین با اشاره به انتخاب شهردار جدید توسط اعضای شورای شهر اظهار داشت: در این دوره یک نفر انتخاب شده که چهار دوره عضو شورای شهر و انتخاب مردم بوده است لذا این انتخاب علاوه بر تجربه وی بر مبنای اعتماد به انتخاب مردم بوده است.

فرزاد زارعی افزود: وقتی فردی چهار دوره از سوی مردم برای حضور در پارلمان محلی انتخاب می‌شود قطعا گزینه مناسب و شایسته‌ای برای شهرداری خواهد بود، ضمن اینکه شهردار جدید از تجربه کافی برای مدیریت شهری برخوردار بوده و به مشکلات، مسائل شهر اشرافیت دارد.

وی به انتظارات شورای شهر دوره ششم از شهردار جدید اشاره کرد و گفت: توجه به معیشت و رفاه پرسنل یکی از این انتظارات است، اما این مهم باید برمبنای عدل و انصاف و جلوگیری از تضعیف حقوق بیت المال باشد.

رییس شورای شهر سنندج توجه ویژه به حقوق شهروندی، شفافیت در عملکرد شهرداری، ایجاد بستر لازم برای سرمایه گذاری، بستر ایجاد شهرداری الکترونیک، توجه به حق و حقوق معلولان و جانبازان و توجه به امنیت روحی و روانی شهروندان را از دیگر انتظارات اعضای شورا از شهردار سنندج اعلام کرد.

رفع مشکلات شهری نیازمند همکاری همه جانبه است

شهردار جدید سنندج نیز در این آیین اظهار داشت: مشکلات شهرداری و شهر سنندج مربوط به تمام شهر است و در راستای رفع این مشکلات تمام سعی خود را خواهم کرد، اما در این راستا به همکاری و همراهی همه جانبه مدیران، مسوولان، نخبگان و ... نیاز دارم.

سید انور رشیدی افزود: در سطح استان و شهر سنندج پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های زیادی برای توسعه وپیشرفت وجود دارد که باید از آن‌ها بهره ببریم.

در ادامه حشمت الله صیدی شهردار سنندج نیز به ارائه گزارشی از عملکرد خود در دوران مدیریتی اش ارائه داد..

در این مراسم از خدمات حشمت الله صیدی شهردار سابق سنندج تقدیر و سید انور رشیدی به عنوان شهردار سنندج معرفی شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار