امیر دریادار شهرام ایرانی:
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با آمادگی کامل و مانند ید واحد در برابر دشمنان ایستاده‌اند.
کد خبر: ۹۹۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲ 28 September 2021
به گزارش تابناک کردستان، امیر دریادار شهرام ایرانی شامگاه سه‌شنبه در بدو ورود به سنندج و در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ماموریت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: همرزمان من اکنون در عمق دریا حضور دارند و حداقل فاصله‌ای که الان اسکورت می‌کنیم،۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر دور از مرز‌های کشور است

وی اضافه کرد: آخرین ماموریت انجام دادیم ۴۵ هزار کیلومتر مسیر دریانوری داشتیم یعنی بیشتر از قطر زمین و سه اقیانوس خشن را پشت سر گذاشتیم و از کنار ۵۵ کشور رد شدیم بدون آنکه نیازی به آنان داشته باشیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به استان کردستان با حضور در گلزار شهدای سنندج به مقام شامخ شهدا کردستان ادای احترام کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سفری ۲ روزه (۶ و ۷ مهرماه) به سنندج، در جمع دانشگاهیان و پیشکسوتان نداجا استان سخنرانی خواهد کرد.

دیدار با خانواده شهید طاله‌وران، حضور در برنامه تلویزیونی شبکه استانی، دیدار با نماینده محترم، ولی فقیه، حضور در مراسم هفته دفاع مقدس در دانشگاه کردستان و دیدار با پیشکسوتان نداجا، از دیگر برنامه‌های امیر دریادار ایرانی در این سفر ۲ روزه است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار