مدیر مخابرات منطقه کردستان از تجهیز و راه اندازی تکنولوژی نسل سوم تلفن همراه در روستای مولینان خبر داد و گفت: این اقدام در آغاز سال تحصیلی جدید نقش بسزایی در فرآیند آموزش دانش آموزان و دانشجویان دارد.
کد خبر: ۹۹۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵ 28 September 2021
به گزارش تابناک کردستان آزاد حکمت با اشاره به این مطلب که سایت تلفن همراه در این روستا قبلا دارای تکنولوژی ۲G بوده است افزود: با تلاش همکاران و به منظور ارائه اینترنت پرسرعت موبایل به ساکنین این روستا بویژه دانش آموزان تکنولوژی این سایت به ۳G ارتقا یافت.

وی با اعلام این مهم که تکنولوژی ۳G شرایط ارسال همزمان پیام از طریق صدا و تصویر را برای مشتریان فراهم کرده است افزود: دسترسی سریع و آسان به اطلاعات و داده‌های موجود در فضای مجازی نیز از دیگر مزایای اجرای پروژه برای ساکنین روستای مولینان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر بستر‌های ارائه خدمات و سرویس‌های تلفن همراه در این روستا مهیا شده است خاطر نشان ساخت: استقاده از اینترنت تلفن همراه برای کاربران شبکه آموزشی و مجازی شاد رایگان است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به اختصاص هزینه و تجهیزات لازم برای اجرای پروژه مذکور اشاره داشت و گفت: مبلغ یک میلیارد و١٠٠ میلیون تومان در این روستا سرمایه گذاری شده است.

حکمت ضمن یادآوری این مساله که مخابرات منطقه کردستان در کنار دیگر وظایف و رسالت‌های کاری خود به اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه مسولیت‌های اجتماعی پابند و متعهد است اظهارداشت: انجام این پروژه در کمترین زمان ممکن از جمله این موارد تلقی می‌شود.

وی ضمن تشریح این امر که هر چه شکاف دیجیتالی در سطح استان بیشتر کاهش یابد در پیشرفت همه جانبه استان نقش بسزایی دارد تصریح کرد: این مجموعه بر اساس ظرفیت‌ها و امکانات موجود و همچنین در نظر گرفتن قوانین وچارچوب‌های کاری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مشتریان تلفن همراه در شهرستان مریوان از خدمات و سرویس‌های متنوع شبکه ارتباطات سیار، با کیفیت مطلوب برخوردار هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار