حجت الاسلام والمسلمین سادات گفت: پیام رزمایش فاتحان خیبر صلابت و عزت نظام اسلامی در سایه سار ولایت و اقتدار نیرو‌های مسلح بود.
کد خبر: ۹۹۸۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸ 02 October 2021
به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام سید محمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص اهداف و پیام‌های رزمایش فاتحان خیبر عنوان کردرژیم منحوس صهیونیستی که موجودیت و ماهیت خود را با گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در خطر می‌بیند و شکست‌های مکرری را از محور مقاومت تحمل نموده است این روز‌ها در صدد فتنه گری جدیدی در منطقه می‌باشد و برخی دولت‌های حقیر منطقه‌ای نیز در راستای منافع این رژیم گام برمی دارند.
حوادث فی مابین ایران و کشور آذربایجان در این راستا قابل ارزیابی و تعامل می‌باشد؛ و بر همین اساس رزمایش فاتحان خیبر در شمال غرب ایران برگزار گردید و نشان داد که جمهوری اسلامی بر سر امنیت خود با هیچکس تعارف ندارد و همانطور که از نام رزمایش برمی‌آید در برابر فتنه‌گری یهودیان همانند صدر اسلام آماده انتقام و مجازات سخت می‌باشد.
وی ادامه داد این همایش از جهات مختلف حائز اهمیت و دارای پیام‌های متنوع در سطح منطقه و بین الملل می‌باشد سرعت عمل بالای نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی در اعزام نیرو و تجهیزات و ورود به صحنه عملیات و نمایش آخرین دستاورد‌های حوزه نظامی بیانگر قدرت صلابت و عزت نظام اسلامی در سایه سار ولایت و اقتدار نیرو‌های مسلح می‌باشد. حجت الاسلام سادات در ادامه افزود در ایام قدرت گیری طالبان در افغانستان عده‌ای از سر تغافل و عده‌ای از نفوذی‌های مطبوعاتی و سیاسی همسو با دشمنان تلاش می‌کردند تا ذهنیت نظام و نیرو‌های مسلح را معطوف به شرق ایران و حتی ورود در عرصه نظامی علیه طالبان سوق دهند. ولیکن درایت مقام معظم رهبری و هوشمندی نیرو‌های مسلح جهت گیری را به سمت دیگری یعنی شمال غرب ایران که این روز‌ها به حیاط خلوت رژیم‌صهیونیستی و گروه‌های تکفیری تبدیل شده معطوف نمود.
ایشان در پایان افزود در این گونه حوادث است که نقش بی بدیل ولایت و رهبری عیان می‌گردد و واز سوی دیگرنباید لحظه‌ای از کید دشمنان غافل و همواره بر قدرت بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تکیه نماییم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار