سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان از برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته توسعه نرم افزار‌های موبایل (اپلیکیشن موبایل) برای اولین بار در کشور از دهم لغایت دوازدهم آبان ماه سالجاری و با حضور ۲۰ شرکت کننده به میزبانی استان کردستان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 05 October 2021
به گزارش تابناک کردستان؛ سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان از برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته توسعه نرم افزار‌های موبایل (اپلیکیشن موبایل) برای اولین بار در کشور از دهم لغایت دوازدهم آبان ماه سالجاری و با حضور ۲۰ شرکت کننده به میزبانی استان کردستان خبر داد.
وی با اعلام این که نفرات برتر این دوره از مسابقات جواز حضور در اردوی آمادگی مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۱ شانگ‌های چین را کسب می‌کنند گفت: مسابقات جهانی مهارت به عنوان بزرگترین رویداد مهارتی جهان به صورت دوسالانه یک باربا حضور بیش از ۶۰ کشور دنیا به میزبانی یکی از کشور‌های جهان برگزار می‌شود که هدف از برگزاری این مسابقات در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی در جمهوری اسلامی ایران کشف استعداد‌های مهارتی جوانان و ایجاد فرصت مناسب جهت شکوفایی این استعداد‌ها، شناساندن اهمیت آموزش‌های مهارتی و نقش آن در توسعه اقتصادی کشور و فراهم ساختن زمینه لازم جهت رقابت سالم میان شرکت کنندگان و مهارت آموختگان است.
احمدی افزود: با توجه به پتانسیل استان کردستان در حوزه فناوری اطلاعات و دارا بودن جوانان متخصص و کارآمد میزبانی این دوره از مسابقات ملی مهارت در رشته اپلیکشن موبایل به استان کردستان اعطاء شد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان از برگزاری این دوره از مسابقات با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی این استان خبر داد و افزود: با توجه به جنبه ملی بودن این دوره از مسابقات و حساسیت بالای آن لازم است کلیه دستگاه‌های اجرایی ذیربط در کنار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان زمینه لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مسابقات را فراهم آورند.
در پایان احمدی ابراز امیدواری کرد تا با حمایت‌های کلیه مسئولین ارشد استانی شاهد میزبانی شایسته استان کردستان در این دوره از مسابقات باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار