مدیر مخابرات منطقه کردستان از نصب و راه اندازی تکنولوژی ۳G در روستا‌های سرتکلتو و اسحاق آباد از توابع شهرستان سقز خبر داد.
کد خبر: ۹۹۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴ 05 October 2021
به گزارش تابناک کردستان آزاد حکمت با اعلام اینکه در سال جاری تکنولوژیِ تعداد زیادی از سایت‌های تلفن همراه، به تکنولوژی ۳G ارتقا یافته اند گفت: این اقدام بستر بهره مندی مشتریان از اینترنت پرسرعت تلفن همراه را فراهم نموده است.

وی به پروژه‌های مخابراتی اجرا شده در سطح شهرستان سقز اشاره کرد و افزود: نصب و راه اندازی تجهیزات لازم برای تکنولوژی ۳G در سایت‌های تلفن همراه در روستا‌های سر تکلتو و اسحاق آباد سقز از جمله این پروژه‌ها است.

وی خاطر نشان ساخت: برای ارتقا تکنولوژی در دو سایت مذکور اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه و سرمایه گذاری شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، ارتقا کیفیت تلفن همراه، بهبود کیفیت در ارسال پیام از طریق صدا و تصویر، افزایش سرعت در دسترسی به داده‌ها و اطلاعات موجود در فضای مجازی را اهداف اجرای این پروژه در دو روستای مذکور دانست.

حکمت با بیان این مطلب که ارائه یکسانِ محصولات و سرویس‌های تلفن‌های همراه به مشتریان مخابراتی از اولویت‌های کاری و به منظور رعایت اصل مشتری مداری از استراتژی‌های منطقه است تصریح کرد: مشتریان ساکن در شهرستان سقز نیز از این امر مستثنی نیستند و با در نظر گرفتن این اصل پروژه‌های توسعه ایی چشمگیری در این شهرستان اجرا شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر تعداد ۳۰۱ هزار و ۸۲۵ مشترک تلفن همراه در شهرستان سقز از مزایا و سرویس‌های شبکه ارتباطات سیار بهره‌مند هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار