مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به عملکرد مطلوب این اداره در تحقق اهداف شاخص‌های تدوین شده در این حوزه، از کسب رتبه دوم کشوری توسط روابط عمومی منطقه خبر داد.
کد خبر: ۹۹۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ 09 October 2021
به گزارش تابناک کردستان، آزاد حکمت با اعلام خبر فوق به بیان عملکرد روابط عمومی منطقه پرداخت و افزود: اقدامات و استراتژی‌های این اداره در سطح شرکت مخابرات ایران به صورت فصلی در قالب بیش از ١٠ شاخص و چند زیر معیار ارزیابی و بررسی می‌شوند.

وی با بیان اینکه، تولید و انتشار آثار رسانه ایی، مدیریت تبلیغات، مسولیت‌های اجتماعی، انجام نظرسنجی و افکار سنجی و ... از جمله عناوین شاخص‌های تعریف شده هستند اظهارداشت: عملکرد مناطق مخابراتی توسط معاونت راهبرد شرکت مخابرات ایران ارزیابی می‌شود و براساس امتیاز کسب شده استان‌های برتر معرفی خواهند شد خاطر نشان ساخت: روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان در ارزیابی عملکرد سال جاری موفق به کسب رتبه دوم کشوری در بین دیگر مناطق شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان این اداره که به صورت شبانه روزی و در قالب یک تیم متحد نسبت به انجام برنامه‌ها و تحقق اهداف تلاش می‌کنند یادآور شد: به واسطه این مهم، روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان در چند سال اخیر، بر اساس نتایج اعلام شده از عملکرد فصلی این اداره از سوی معاونت راهبرد و برنامه ریزی شرکت مخابرات ایران به طور میانگین رتبه‌های برتر کشوری را به خود اختصاص داده است.

حکمت همچنین به رتبه مطلوب روابط عمومی مخابرات منطقه در نجام نظرسنجی‌های کارشناسی شده با معیار‌های علمی و پژوهشی در سطح کشور خبر داد و افزود: نتایج به دست آمده از نظرسنجی‌های صورت گرفته، مخابرات را در راستای رسیدن به اهداف عالی شرکت مخابرات ایران یاری خواهد کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن تبریک و تقدیر از کارکنان این اداره، خواستار تدوامِ تلاش و انجام برنامه‌های علمی و نوین بر اساس استاندار‌های موجود در حوزه روابط عمومی هوشمند و الکترونیک شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار