روز جهانی و آغازهفته صنایع‌دستی
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان در پیامی، فرا رسیدن ٢٠ خرداد روز جهانی و آغازهفته صنایع‌دستی را به تمامی فعالان این حوزه تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۰۹۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶ 10 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک در استان کردستان، متن پیام منصور مهرزاد به شرح ذیل است:
روز جهانی صنایع‌دستی، روزی است برای گرامیداشت هنر و آثاری که مردان و زنان سخت‌کوش، آن‌ را با دل و جان خلق می‌کنند و به‌جز شکوه و زیبایی چیز دیگری نمی‌توان از آن استنباط کرد و باید به آن بالید و افتخار کرد.
صنایع‌دستی محصول ذوق و هنر انسان‌های هنرمندی است که با بهره‌گیری از پشتوانه فرهنگی و بینش خلاقانه با دستان توانمند خلق می‌شود.
بر خود لازم میدانم از زنان و مردان هنرمند و صنعت‌گر استان که با تلاش‌های ارزشمند خود سعی در انتقال هنر اصیل منطقه به نسل آینده را داشته و زمینه اشتغال جوانان را فراهم می‌کنند قدردانی نمایم.
از درگاه خداوند متعال برای خانواده بزرگ صنایع‌دستی استان کردستان بالاخص استادکاران، هنرمندان و صنعتگران این حوزه، همچنین همکاران تلاشگر حوزه صنایع‌دستی استان توفیق روزافزون همراه با عزت و سربلندی مسئلت دارم و امیدوارم با استفاده مناسب از ظرفیت‌های بی‌شمار و بالفعل کردن امکانات بالقوه، اهداف ارزشمند این حوزه را بیش‌ازپیش جامه عمل بپوشانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار