‍ انهدام باند سارقان خودرو و کشف ۱۳ دستگاه خودرو در همدان

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان خودرو و کشف ۱۳ دستگاه خودرو در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ 08 June 2021
 فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان خودرو و کشف ۱۳ دستگاه خودرو در همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، سردار"سلمان امیری" در تشریح جزییات این خبر گفت:با تلاش شبانه روزی همکاران در مجموعه پلیس آگاهی استان و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در طول یک ماه گذشته، ماموران توانستند یک باند ۳ نفره سارقان غیر بومی که در امر سرقت خودرو و فروش قطعات آن فعالیت داشتند را شناسایی و دستگیر کنند.

 وی بیان داشت:از سارقان تعداد ۱۳ دستگاه خودرو شامل ۶ دستگاه خودرو نیسان و تعداد ۷ دستگاه خودرو سواری پراید کشف که پس ازتایید محل سرقت، خودرو‌های مکشوفه به مالباختگان تحویل خواهد شد.

 این مقام انتظامی افزود:در طی این مدت یک باند ۶ نفره سرقت موتورسیکلت نیز در استان منهدم شد که از این باند نیز تعدا ۱۶ دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

 سردار امیری گفت:اعضای این باند اقدام به سرقت موتورسیکلت ازداخل پارکینگ منازل و آپارتمان‌ها سطح شهر می‌کردند و همچنین یک فقره سرقت احشام نیز در این مدت توسط این سارقان صورت گرقته است.

وی افزود:در این رابطه نیز ۳ نفر خریدار اموال مسرقه دستگیر، که تحویل مراجع قضایی شدند.

 سردار امیری در ادامه گفت:در مجموع در طی این ۲ عملیات تعداد ۲ باند سرقت متلاشی, ۹ سارق و ۳ نفر خریدار اموال مسروقه دستگیر و ۱۳ دستگاه خودرو و ۱۶ دستگاه موتور سیکلت کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه به شهروندان عزیز توصیه کرد: که با مراقبت از اموال خود و استفاده از تجهیزات ایمنی و بازدارنده ضمن پیشگیری از وقوع سرقت؛ پلیس را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری کنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار