آیین تکریم و معارفه بهرام سرمست و سید محمدتقی شاهچراغی استانداران پیشین و جدید قم با حضور مسوولان کشوری و استانی دیروز در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 09 November 2021

به گزارش تابناک قم، مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید قم بعد ازظهر دوشنبه با حضور احمد وحیدی وزیرمحترم کشور، آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و سایر مسوولان استانی برگزار شد.

آغاز کار استاندار جدید قم

در ابتدای مراسم بیژن سلیمان پور با اشاره به خلاصه ای از اقدامات انجام شده در دوران استانداری سرمست گفت: با توجه به برنامه ریزی های دشمنان برای ضربه زدن به قم طی سه سال گذشته قم به لحاظ امنیتی و بحرانهای طبیعی مشکل و چالش نداشته است.

در ادامه این برنامه آیت الله حسینی بوشهری با قدردانی از زحمات استاندارپیشین و آرزوی موفقیت برای استاندار جدید قم گفت: مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی بسیار سنگین است.

آغاز کار استاندار جدید قم

وی با خطاب قراردادن استاندار جدید قم گفت: مردم قم از شما هم کار فرهنگی میخواهند هم کار اقتصادی و هم می بایست مبانی سر راه را شما بردارید.

در ادامه احمد وحیدی قم را مرکز شکل گیری محتوای نوین اسلامی دانست و افزود: قم پایگاه انقلاب بوده و است، هرچه در قم خدمت کنیم کم است و باید بگونه ای کارکنیم تا از آسیب های اجتماعی و مشکلات در قم به مرور زمان کاسته شود.

آغاز کار استاندار جدید قم

احمد امیر آبادی، نماینده مردم شریف قم در مجلس نیز ضمن اشاره به برخی از ویژگی‌های قم اظهار کرد: انتخاب استاندار برای چنین استانی موضوع بسیار مهمی است.

امیر آبادی ضمن اشاره به نقش‌آفرینی‌های مهم استاندار جدید قم به عنوان فرمانده سپاه استان گفت: در عرصه مقابله با ویروس کرونا اقدامات قابل توجه با محوریت سپاه در قم انجام شده است که از جمله این اقدامات راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا و انجام حرکت‌های جهادی در این قرارگاه بود.

آغاز کار استاندار جدید قم

استاندار جدید نیز قم را سرشار از ظرفیت های مادی و معنوی دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت ها به بهترین نحو ممکن در راستای خدمت به شهر اهل بیت استفاده کنیم.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه اقدامات بسیار خوبی طی سالهای گذشته انجام شده اما هنوز کارهای بر زمین مانده فراوان است.

آغاز کار استاندار جدید قم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار