پروژه تفریحی زیپ‌لاین در بوستان کوثر تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۰۰۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷ 11 November 2021

به گزارش تابناک قم، پیام جوادیان،مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به‌ضرورت تحقق سرانه تفریحی و افزایش تنوع در کاربری‌های گردشگری در شهر قم گفت: سازمان پارک‌ها و فضای سبز در نظر دارد زمین پینت بال و پروژه‌های هیجانی در بوستان علوی را به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار نماید.

وی افزود:بر این اساس زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع با موضوع پینت بال و ورزش و بازی‌های هیجانی نظیر بانجی جامپینگ، راپل، صخره‌نوردی یا موارد هیجانی مشابه در اختیار سرمایه‌گذار ذی‌صلاح قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: به همین منظور این سازمان از سرمایه‌گذاران و فعالان بخش گردشگری دعوت به عمل می‌آورد ایده و نظرات خود را جهت بررسی و تصویب به واحد درآمد سازمان پارک‌ها ارائه نمایند.

وی عنوان کرد:سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم طی سال‌های اخیر اقدام به توسعه فضا‌های تفریحی و گردشگری در بوستان‌های شهر کرده که  از جمله آن راه‌اندازی شهربازی بزرگ غدیر، باغ پرندگان، تله سیژ بوستان علوی و…بوده  است.

جوادیان با اشاره به پروژه تفریحی زیپ‌لاین در بوستان کوثر اظهار کرد: این پروژه نیز در فضایی به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع ساخته می‌شود که شامل پارکینگ، کافی‌شاپ، ایستگاه آغاز، ایستگاه پایان و نظرگاه شهری و همچنین خط سبز زیپ لاین با ۱۰ متر حریم هوایی حول محور کابل است که تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار