پیمان اسکندری:
مدیر تعاون روستایی استان کردستان گفت: در استان کردستان سالانه ۵۰ در صد گندم تولیدی استان توسط شبکه تعاونی روستایی استان کردستان از کشاورزان خریداری میشود.
کد خبر: ۱۰۱۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸ 07 December 2021
به گزارش تابناک کردستان، دکتر پیمان اسکندری مدیر تعاون روستایی استان کردستان در دیدار نماینده، ولی فقیه در سازمان مرکزی تعاون روستائی ایران و معاون اداری و مالی سازمان مرکزی تعاون روستائی ایران با نماینده، ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: شبکه تعاون روستایی استان کردستان از لحاظ زیرساخت و شرایط لازم بعد از خوزستان و فارس سومین استان کشور می‌باشد و در شبکه تعاون روستایی استان کردستان در بخش خصوصی یک هزار و ۱۰۰ نفر پرسنل داریم که هیچگونه بارمالی برای دولت ندارند و یکی از بزرگترین اشتغالزایی‌های موجود در سطح استان است، همچنین حلقه‌های قبل و بعد تولید را ما درحال انجام هستیم که جزو وظایف این سازمان می‌باشد.

مدیر تعاون روستایی استان کردستان افزود: مهمترین بخش اقتصادی استان کردستان بخش کشاورزی و دامپروری می‌باشد که ما تامین نهاده و خرید محصولات و کشت قراردادی و بحث‌هایی همچون تنظیم بازار و دیگر مباحث را در حوزه کشاورزی در دستور کار خود قرارداده ایم.

اسکندری درخصوص فروشگاه‌های زنجیره‌ای روستایی اترک عنوان کرد: تمامی اقلام ضروری و موجود در شهر‌های استان در ۲۸ فروشگاه زنجیره‌ای روستایی اترک در روستا‌های استان قابل عرضه به روستاییان گرانقدر کردستانی می‌باشد.
مدیر تعاون روستایی استان کردستان افزود: به تمامی روستا‌های استان آرد و سوخت می‌رسانیم، در حوزه صادرات محصولات کشاورزی ما در سال ۹۹ یکهزار تن محصول صادرات داشته ایم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار