معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با روحیه جهادی، ارتباط خود را با مردم به‌منظور تقویت خدمت‌رسانی افزایش دهند.
کد خبر: ۱۰۱۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ 14 December 2021

به گزارش تابناک قم، احمد حاجی‌زاده روز سه‌شنبه درآیین تکریم و معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی قم، تاکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به مدیران میدانی احتیاج داریم و زمانی که مردم ببینند مدیران جلودار هستند، در برابر مشکلات استقامت بیشتری از خود نشان خواهند داد.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قم باید با مردم در ارتباط کامل باشند و همه تلاش خود را برای رفع مشکلات ایشان به‌کار گیرند.

وی تاکید کرد: امروز دشمنان در قالب جنگ نرم به دنبال توطئه علیه نظام اسلامی هستند که برای خنثی سازی آن باید روند خدمت‌ شبانه‌روزی به مردم در عرصه‌های مختلف افزایش یابد.

حاجی‌زاده گفت: همان‌طور که در دوران جنگ تحمیلی رزمندگان برای دفاع از نظام اسلامی از همه چیز گذشتند و در جبهه‌های نبرد حاضر شدند،‌ امروز نیز با تلاش مسئولان باید روند خدمت به مردم بدون توقف دنبال شود.

در این مراسم از تلاش‌های عباس پور میدانی تقدیر و محمد رضا حاجی رضا که پیش‌از این مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی قم بود، به عنوان رییس جدید سازمان جهادکشاورزی قم  معرفی شد.

از مجموع بیش از ۱۴ هزار بهره‌بردار قمی در حوزه کشاورزی، یک هزار و ۱۰۰ تن بانوان هستند،‌ همچنین میزان متوسط تولید بخش کشاورزی استان قم در سال حدود یک‌میلیون تن در زمینهٔ محصولات زراعی،‌ باغی،‌ دامی و شیلات است.

بیشتر بهره‌برداران بخش کشاورزی قم را روستاییان استان تشکیل می‌دهند به‌نحوی‌که کشاورزی به‌تنهایی حدود ۵۰ درصد اشتغال روستاییان در بخش‌های مختلف استان را به خود اختصاص داده‌است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار