حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم که به مازندران سفر کرده بود ، از این بنای ورزشی بازدید کرد و مسئولان وقت استانی و شهرستانی پیرامون مسائل و مشکلات این پروژه توضیحاتی دادند ولی ظاهرا این بار هم طلسم شکسته نشد تا درب خانه کشتی همچنان بسته بماند.
کد خبر: ۱۰۲۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰ 29 January 2022

به گزارش تابناک مازندران از ایرنا، درب خانه کشتی شهرستان تنکابن دو سال پس از افتتاح رسمی همچنان بر روی کشتی‌گیران و علامه‌مندان به این ورزش بسته است. علت این وضعیت هم وجود اختلاف میان کارفرما و پیمانکار است ؛ اختلافی که ظاهرا اراده‌ای برای حل آن وجود ندارد تا شاید با فرسودگی و تخریب خانه کشتی به سرانجام برسد.

 خانه کشتی تنکابن که سال ۹۱ کلنگ ساختش به زمین خورده بود ، پنجم دی ماه ۱۳۹۸ با حضور وزیر ورزش و جوانان وقت ، مسوولان وقت استانی و شهرستانی و جمعی از ورزشکاران افتتاح شد.

طبق اعلام مدیرکل وقت ورزش و جوانان مازندران ، برای ساخت این مکان ورزشی با سه هزار و ۶۰۰ متر مربع زیربنا ۲۵ میلیارد ریال هزینه شد.

افتتاح خانه کشتی در همان زمان هم با نقص کاری همراه بود. خوابگاه ورزشی مجاور خانه کشتی که می بایست همزمان به اتمام می رسید ، در آن زمان هنوز ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و هیچ برنامه ای هم برای اتمام آن در نظر گرفته نشده بود.

با همه این اوصاف ، روبان قرمز خانه کشتی تنکابن بریده شد ولی کلید آن در جیب پیمانکار باقی ماند و دربش هیچگاه به روی کشتی گیران باز نشد.

پس از حدود ۲۰ ماه از بلااستفاده ماندن خانه کشتی تنکابن ، شهریور ماه امسال سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم که به مازندران سفر کرده بود ، از این بنای ورزشی بازدید کرد و مسئولان وقت استانی و شهرستانی پیرامون مسائل و مشکلات این پروژه توضیحاتی دادند ولی ظاهرا این بار هم طلسم شکسته نشد تا درب خانه کشتی همچنان بسته بماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار