استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: کارمندانی که تاکنون نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام نکرده اند، حق ورود به ادارات محل خدمت را ندارند.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶ 29 January 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: کارگزینی های دستگاه های اجرایی با رصد سامانه ماسک از ورود کارمندانی که واکسن نزده اند، ممانعت به عمل آورد.

وی تاکید کرد: عدم تزریق واکسن توسط کارکنان دهن کجی است و باید با این افراد برخورد شود.

استاندار ایلام یادآور شد: برای کارمندان ادارات که بنا به دستور پزشک واکسن کرونا نزده باید هر ۱۵ روز یکبار با هزینه شخصی تست کرونا ارائه دهند.

۱۰ درصد جمعیت ایلام تاکنون واکسن کرونا تزریق نکرده اند

بهرام نیا یادآور شد: بر اساس اعلام آمار دانشگاه علوم پزشکی ایلام تا کنون 10 درصد جمعیت استان هیچگونه واکسنی تزریق نکرده اند.

وی اضافه کرد: نیاز به فرهنگ سازی از طریق رسانه ها و حضور دستگاه های حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی به صورت میدانی و خانه به خانه است تا توصیه های لازم برای ترغیب این افراد به واکسن کرونا داشته باشند.

استاندار ایلام گفت: رعایت پروتکل ها در مراسمات عزا و عروسی یک ضرورت است و ما باید تابع ضوابط، مقررات و مصوبات کشوری باشیم، نمی توانیم جزیره ای عمل کنیم و تصمیمات استانی هم باید چارچوب دار باشند.

بهرام نیا اظهار داشت: در هر 100هزار نفر اگر 10نفر در روز بستری شود وضعیت قرمز می شود که در آمار ما ۶۰ نفر در طول هفته و یک فوتی داشتیم که وضعیت مناسبی را نشان می دهد.

وی افزود: همچنین فوتی ها در استان نسبت به هفته قبل ۵۰ درصد کاهش یافته است، از همه فرمانداران شهرستان های استان می خواهم برای تداوم پایداری کرونا نسبت به رعایت پروتکل ها توجه اساسی داشته باشند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار