خانوارهای دارای دو معلول در استان فارس صاحب خانه می شوند .
کد خبر: ۱۰۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 29 September 2015
مدیر کل بنیاد مسکن فارس از تلاش های این بنیاد برای خانه دار شدن 750 خانوار دارای دو معلول در استان خبر داد.

عطاالله زمانی گفت : بر اساس تفاهم نامه ای کشوری که بین بنیاد مستضعفان و جانبازان ، سازمان بهزیستی و بنیاد مسکن منعقد شده است برای 27 هزار خانوار دارای دو معلول در کشور ، مسکن ساخته شود که از این تعداد 750 واحد مسکن سهم خانوارهای دو معلولی در فارس است و بنیاد مسکن فارس وظیفه ساخت آنها را برعهده دارد.

وی با اشاره به اینکه 80 درصد از زمین های واحد های روستایی آماده شده است ، افزود: بنیاد مسکن در مناطق روستایی و سازمان راه و شهرسازی در مناطق شهری زمین مورد نظر را تامین می کنند و از این تعداد مسکن 200 واحد در روستاها و مابقی در شهرها ساخته می شود .

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس افزود: برای ساخت هر واحد مسکن برای خانوار دارای دو معلول در روستاها 18 میلیون تومان و در شهرها 20 میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی سازمان ها و نهاد های یاد شده در نظر گرفته شده است.

عطاالله زمانی همچنین از ارائه تسهیلات با کارمزد کم برای ساخت این مسکن ها خبر داد و افزود : برای احداث مسکن در روستاها 15 میلیون تومان وام بلا عوض با باز پرداخت 5 درصد در نظر گرفته شده است و تلاش می شود تسهیلات مناسبی برای واحدهای مسکن شهری گرفته شود.

750خانوار دارای دو معلول در مناطق روستایی و شهری استان فارس زندگی می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار