حجت‌الاسلام والمسلمین پور ذهبی:
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: رسانه‌ها به درد‌ها و نیاز‌های مردم جامعه توجه کنند، اما متاسفانه رسانه‌ای که کاملا سیاسی می‌شود، برخی مشکلات را طرح کرده که اصلا مشکل عموم مردم نیست.
کد خبر: ۱۰۲۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵ 06 February 2022
به گزارش تابناک کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پور ذهبی نماینده، ولی فقیه در استان کردستان در نشستی با اصحاب رسانه و بسیج رسانه کردستان بمناسبت دهه مبارک فجر بیان کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر در خصوص برگزاری جلسات متدوام از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه تلاش داریم به صورت ماهانه یا هر ۴۵ روز یکبار جلساتی با خبرنگاران داشته باشیم و باید این جلسات به منظور انعکاس دغدغه‌ها و انعکاس مسائل و مشکلات برگزار شود و هر رسانه‌ای که می‌خواهد رسانه و وجدان داشته باشد، باید در انعکاس اخبار صداقت داشته باشد.


نماینده، ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: با ابراز تاسف از اینکه صداقت که یک امر جهانی بوده و همه عالم راستگویی را می‌پسنند و این امر رفته رفته گوهر نایاب می‌شود، اما گاهی برخی رسانه‌ها زبان مبالغه داشته که این خلاف صداقت است؛ برخی‌ها از رسانه‌ها دروغ نمی‌گویند، اما آنچه که باید و شاید را منعکس نکرده و پنهان‌کاری می‌کنند.


حجت الاسلام پور ذهبی ادامه داد: برخی‌ها با زبان سر انسان را می‌برند و آبرو برایشان مهم نیست و بنده برای شناخت انسان‌ها ساعت‌ها اطلاعات جمع‌آوری کرده تا هر کس را در جای خود بشناسم.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی خاطرنشان کرد: امیدآفرینی از جمله رسالت‌ها است و اصحاب رسانه نگرانی‌های عاقلانه را بیان کنند.

نماینده، ولی فقیه تاکید کرد: رسانه‌ها به درد‌ها و نیاز‌های مردم جامعه توجه کنند، اما متاسفانه رسانه‌ای که کاملا سیاسی می‌شود، برخی مشکلات را مطرح کرده که به هیچ وجه مشکل عموم مردم نمی‌باشد.

حجت الاسلام و المسلمین پور ذهبی اظهار داشت: ازدیگر رسالت‌های رسانه، حق‌جویی و حق‌طلبی می‌باشند و رسانه باید با رعایت چارچوب‌ها دنبال حق و حقیقت و انتقاد دلسوزانه داشته باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده، ولی فقیه در استان کردستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: باید واژه محرومیت برای کردستان به‌کار برده نشود و اصحاب رسانه و خبرنگاران باید مطالبی را منعکس کرده که مشکلی را از جامعه کم کنند و به سمت رفع ببرند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار