سردار سید صادق حسینی :
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: گروهک‌های ضدانقلاب که در تلاشند تا جوانان ما را منحرف کنند قطعا بدانند به سرنوشتی همچون سرنوشت اربابان و همدستانشان در اوایل انقلاب دچار خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ 22 February 2022
به گزارش تابناک کردستان، سردار سیدصادق حسینی در جمع مردم روستای «نی» از توابع مریوان اظهار داشت: ۴۳ سال پیش در چنین ایامی به لطف خداوند و هدایت رهبری امام بزرگوار انقلاب اسلامی پیروز شد.

وی گفت: انقلاب دستاورد‌های وسیع و گسترده‌ای برای کشور ایران به ارمغان آورد تا آنجا که ما امروز شاهد پیشرفت‌های زیادی برای کشور در سطح بین‌الملل هستیم.

سردار حسینی افزود: قبل از انقلاب، اسلام در کشور جایگاهی نداشت و مومنان هم چنان که باید و شاید نمی‌توانستند مسائل خود را پیگیری کنند، اما با استقرار حکومت اسلامی و مردمی، اسلام در کشور به جایگاه واقعی‌اش رسید.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رای و تعیین سرنوشت خود، انتخابات مجلس خبرگان رهبری و ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شورای شهر همگی از دستاورد‌های انقلاب است در حالیکه قبل از انقلاب حکومت تنها از آن عده محدودی از مردم بود.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی تکیه بر مردم دارد و طبقات پایین جامعه در این انقلاب نیز در سرنوشت کشور خود نقش بسزایی دارند.

سردار حسینی به یکی دیگر از دستاورد‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: اخلاق و معنویت قبل از انقلاب در کشور معنایی نداشت و حکومت در تلاش بود تا زنان و مردان این کشور را به منجلاب فساد بکشاند، اما انقلاب شرایطی پیش آورد که جوانان دلداده به اسلام مانند جوانان دانشجو و اساتید دانشگاهی در مناطق محروم به صورت جهادی در حال خدمت‌رسانی به مردم باشند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: استقلال کشور یکی دیگر از دستاورد‌های انقلاب بود استقلالی که قبل از آن وابسته به کشور‌های غربی و توسط آنان برنامه‌ریزی می‌شد، اما امروز ما به عنوان کشوری مستقل و بزرگ و اثر گذار در منطقه مشغول به فعالیت هستیم و در معادلات سیاسی جهان نقش والا و جایگاه خاص داریم.

وی خاطرنشان کرد: امروز کشور ما در فرهنگ، استقلال، علم و بسیاری از موارد دیگر نقش بسزایی نسبت به قبل از انقلاب داشته است و همگی این‌ها دستاورد‌هایی بوده است که انقلاب برای ما به ارمغان آورد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: گروهک‌های ضدانقلاب که در تلاشند تا جوانان ما را منحرف کنند قطعا بدانند که به سرنوشتی همچون سرنوشت ارابان وهمدستانشان در اوایل انقلاب دچار خواهند شد.

سردار حسینی با اشاره به شرایط کنونی افغانستان در منطقه گفت: اعتماد به کشور‌های غربی و فرزندان ناخلف آن چیزی جز فروپاشی نیست که در آن سران حکومتی برای فرار حتی مجال کفش به پا کردن هم نخواهند داشت.

وی به شکست و ناتوانی دشمن در برابر این انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: دشمن امروز با ورود به جنگ نرم مخصوصا در فضای مجازی در صدد است که جوانان ما را گمراه کند و جوانان ما باید در مقابل دسیسه دشمن آگاه باشند و بدانند که هر آنچه را که در فضای مجازی توسط دشمنان ترویج داده می‌شود دروغی بیش نیست.

وی گفت: هدف امامین انقلاب عزت مردم است پس اینجا همگی ما در مقابل این انقلاب مسئول هستیم چرا که اهداف نظام خدمت به مردم و رفع تمامی نیازمندی‌های این مردم در ابعاد مختلف است.

سردار حسینی افزود: گسترش انقلاب اسلامی و عدالت‌خواهی کشور ما امروزه از مرز‌ها فراتر رفته است چرا که ما با زور اسلحه جلو نرفته‌ایم بلکه فرهنگ ناب اسلامی آنقدر قدرت داشت که مردم جهان با آغوش باز از آن استقبال کردند و حقیقت اسلام ناب را به درستی درک کرده و خواهان آن شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار