سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از برپایی کارگاه کتابت به مناسبت نیمه شعبان با همکاری مسجد مقدس جمکران و انجمن خوشنویسان قم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶ 23 February 2022

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد با اشاره به هماهنگی با دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف استان برای برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت نیمه شعبان، از برپایی کارگاه کتابت به مناسبت این ایام خبر داد وگفت: کارگاه کتابت با همکاری مسجد مقدس جمکران طی روز‌های پایانی ماه شعبان برپا خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: کارگاه کتابت امسال در ادامه کارگاهی است که سال گذشته با حضور جمع زیادی از هنرمندان و خوشنویسان قمی برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ طباطبایی‌نژاد با اشاره به جریان سازی برپایی کارگاه‌های خوشنویسی در تولید محتوای دینی و معرفتی گفت: کارگاهی که سال گذشته در این زمینه برپا شد، در تولید محتوا و همچنین جریان سازی پیرامون مناسبت آیینی نیمه شعبان بسیار اثرگذار بود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با تأکید بر تجربه موفق سال گذشته در برپایی کارگاه خوشنویسی و کتابت، گفت: این کارگاه به‌صورت یک‌روزه برگزار خواهد و زمان و مکان نهایی آن به‌زودی اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌ طباطبایی‌نژاد با اشاره به ظرفیت بالای قم در هنر خوشنویسی گفت: قم یکی از قطب‌های اصلی خوشنویسی در سطح کشور است و هنرمندان خوشنویسی قم جایگاه بالایی در عرصه بین‌المللی دارند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در پایان با تاکید بر اینکه پیوست هنر با مفاهیم دینی از اهداف برپایی این نمایشگاه است،گفت: بعد از برپایی کارگاه کتابت، برگزاری نمایشگاه و ساخت مستندی در این خصوص کلید خواهد خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار