یک مراسم با دو تودیع و معارفه!
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۳۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵ 23 February 2022

یک

 

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم گفت: ۶ ماه از دولت جدید می گذرد ، مردم در انتظار تحولات جدید هستند ، تغییر مدیریت ها طبیعی هست و باید سریع صورت بگیرد و وضعیت تغییر کند .
اسفندیاری گفت: قرار بر این است سایر استان ها سریع تعیین تکلیف شوند، تامین اجتماعی یک سازمان اجتماعی است . کار سیاسی ،جناحی، ورود افراد غیر متخصص و غیر مرتبط به این سازمان خیانت به مردم است  چرا که تامین اجتماعی متعلق به بیمه شدگان است.

 

وی گفت: ۴۵ میلیون نفر بیمه شده تامین اجتماعی در کشور  داریم که اکثرا کارگران هستند،  اکثرا قشرهای مولد هستند که تحت پوشش این سازمان قرار دارند ، ۴۲ درصد جمعیت این استان نیز بیمه شده تامین اجتماعی هستند. 
وی اظهار داشت: گزینه های زیادی برای این سمت معرفی شده بودند که از میان آن ها آقای چراغ سحر منصوب شدند، برخی استان ها حتی با کمبود گزینه برای معرفی مدیرکل ره بع روهستند این استان جوان های لایق زیادی دارد. 
اسفندیاری افزود: تشخیص سازمان بر این بود که ایشان منصوب شوند. یکی از شاخص ها برای انتصاب، جوان بودن است،جوان گرایی مد نظر دولت است، اقای بهور نیز تلاش های زیای داشتند و از لیشان تشکر می کنم.
معاون فرهنگی وامور استان های سازمان تامین اجتماعی کشور  بیان کرد: در این انتصاب دست تامین اجتماعی را باز گذاشتند؛ نمایندگان هیچ دخالتی در این انتصاب نداشتند . تصمیم سازمان این است که تغییرات انجام شود.
اسنفدیاری افزود: در تامین اجتماعی رضایت جامعه هدف برای ما بسیار ارزشمند است. تامین اجتماعی خیلی کار کرده است، اما شاید آن رضایت رضایت را هنوز از طرف مردم احساس نکنیم، بخش عمده بار درمان بر گردن تامین اجتماعی است.

وی افزود: برای ما پذیرفتنی نیست که در مرکز ما خدماتی قابل ارائه باشد ، اما آنها را ارائه نکنیم و بیمه شده به بخش خصوصی مراجعه کند، این تضاد منافع است

مدیرکل پیشین تامین اجتماعی استان نیز گفت: از کلیه شهروندان استان ،کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران نیز تقدیر و تشکر می کنم آنها صاحبان اصلی این سازمان هستند .
عباس نور محمدی اظهار داشت : نمی‌خواهم در اینجا از عملکردم بگوییم، هرکاری که انجام شد وظیفه این جانب بود، حداقل در برابر وجدان خودم پشیمان نیستم که کم کاری و کوتاهی کرده باشم.
وی گفت:  از کلیه شهروندان استان ، کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران نیز تقدیر و تشکر می کنم. آنها صاحبان اصلی این سازمان هستند.
رسول چراغ سحر، مدیرکل جدید تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، نیز در این مراسم گفت: این دولت، ،دولتی مردمی است، مدیرعامل تامین اجتماعی کشور از جوانان انقلابی است در راس سازمان قرار دارد از حسن اعتمادشان تشکر می کنم.

وی افزود: برنامه های سازمان در راستای تحقق شعار دولت مردمی است،  یکی از برنامه های مهم بحث عدالت است که با یک نگاه برنامه محور می توان تحول را محقق کرد.
چراغ سحر افزود: تعاملات خوبی با نمایندگان استان داریم و همکاری لازم را با آنان خواهیم داشت.

در این نشست از زحمات عباس نورمحمدی تقدیر و رسول چراغ سحر به عنوان مدیرکل جدید تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد،
هم چنین با تقدیر از زحمات دکتر اصغر بهور، یونس محمودیان به عنوان مدیر جدید درمان تامین اجتماعی استان معرفی شد.
گفتنی است عباس نورمحمدی از آذرماه ۱۳۹۳ مدیرکل تامین اجتماعی استان بود و پس از ۳۵ سال خدمت به جمع بازنشستگان سازمان پیوست.
دکتر بهور نیز از شهریور سال گذشته به مدت حدود ۱۷ ماه مدیر درمان تامین اجتماعی استان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار