پیمان اسکندری:
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: شهرستان دهگلان به عنوان اولین شهرستان در سطح استان می‌باشد که در این طرح پیشرو بوده است و امروز در این مراسم به تعداد ۲۰ دستگاه از این ادوات و ماشین آلات تقدیم کشاورزان می‌گردد.
کد خبر: ۱۰۳۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲ 26 February 2022

به گزارش تابناک کردستان، پیمان اسکندری رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان بیان کرد: طرح جهش تولید در دیم زار‌ها به همت ستاد اجرایی فرمان امام و با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان و بانک ملی انجام شده است.

پیمان اسکندری افزود: هدف از اجرای این طرح بهره وری و ارتقاء بهره وری در دیم زار‌ها می‌باشد که تولید این دیم زار‌ها و افزایش می‌یابد.

اسکندری عنوان کرد: اقدامات انجام شده در این خصوص در چند حوزه همانند بیمه، تسهیلات برای ماشین آلات و ادوات کشاورزی است که به ارزش ۴۱ میلیارد تومان می‌باشد که به صورت ۴ درصد به کشاورزان اعطا شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اظهار داشت: شهرستان دهگلان به عنوان اولین شهرستان در سطح استان می‌باشد که در این طرح پیشرو بوده است و امروز در این مراسم به تعداد ۲۰ دستگاه از این ادوات و ماشین آلات تقدیم کشاورزان می‌گردد، همچنین ۶۵ درصد از مزارع تحت پوشش این طرح در شهرستان دهگلان به تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار