محمود الله مرادی :
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت : استاندار نباید به رفتن خود میان مردم اکتفا کند لذا باید همه مدیران کل را نیز به درون مردم بفرستد چراکه انقلاب متعلق به فقرا است.
کد خبر: ۱۰۳۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹ 12 March 2022
به گزارش تابناک کردستان، محمود الله مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در نشست خبری با خبرنگاران کردستان بیان کرد: انقلاب اسلامی قطعاً در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب، با حضور مردم عقب نشینی نخواهد کرد.

الله مرادی ادامه داد: مردم ما با صبر و شکیبایی در حال دفاع از آرمان‌های انقلاب هستند چراکه لازمه رسیدن به آرمان همین صبر مردم است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان عنوان کرد: در امر به معروف و نهی از منکر کردستان حرکت خوبی را با پشتوانه رسانه‌های استان در راستای مبارزه با جبهه فرهنگی و جنگ نرم شروع کرده‌ایم و همچنین امر به معروف و نهی از منکر و دعوت یکدیگر به کار خیر و دوری از کار‌های زشت یکی از اصول قانون اساسی است.

محمود الله مرادی افزود: جهاد تبیین وظیفه تک تک آحاد جامعه برای مبارزه با سیاه‌نمایی‌های دشمن در راستای نمایش خدمات نظام است، لازمه جهاد تبیین کار فرهنگی است و خبرنگاران اصلی‌ترین سربازان این جبهه هستند.

الله‌مرادی گفت: انقلاب ما انقلاب ارزش‌ها و انقلاب فقرا و کوخ‌نشینان است و هرکسی که روحیه کاخ نشینی دارد از ریشه انقلاب اسلامی نیست و باید اهداف انقلاب را برای جامعه تبیین کنیم، بنابراین مسئولینی که دیدگاه اشرافی‌گری دارند از انقلاب نیستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار داشت: امید‌ها در دل مردم با روی‌کار آمدن دولت مردمی در حال زنده شدن است لذا هستند کسانی‌که شبانه‌روز در حال تخریب دولت هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اضافه کرد: یکی از اساسی‌ترین امر به معروف‌ها تذکر به مسئولان است، مردم در استان کردستان دولت را همان نظام جمهوری اسلامی می‌دانند لذا خدمات جمهوری اسلامی نباید زیر سؤال برود همچنین امروز خدمات جمهوری اسلامی به نقاط صفر مرزی رسیده است و این بیانگر جهاد تبیین است.

محمود الله مرادی با ذکر اینکه تا مادامی که به نیروی داخلی خودمان تکیه کنیم می‌توانیم موفق باشیم، ابراز داشت: امروز کشور ما با اقتدار قوای نظامی تهدیدی جدی برای آمریکا است و این از برکت خون شهدا است؛ و باید دانست که حاج قاسم تمام غرب را در مناطق عربی شکست داد.

الله مرادی بیان کرد: صلابت نیرو‌های سپاه امروز برای همه ثابت شده و هیچ انگی بر سپاه پاسداران ما وارد نیست و وظیفه اصحاب رسانه این است تا واقعیت‌ها را برای مردم بازگو کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اشاره کرد: تقدیم پنج هزاار و ۴۰۰شهید بومی استان کردستان برای حفظ نظام بوده است و مسئولینی که در استان سرکار می‌آیند باید بدانند که فضا در این دولت بسیار تغییر کرده است. استاندار نباید به رفتن خود میان مردم اکتفا کند لذا باید همه مدیران کل را نیز به داخل مردم بفرستد چراکه انقلاب متعلق به فقرا است.


محمود الله مرادی تاکید کرد: استاندار در انتصابات باید از نیرو‌های ارزشی و متخصص استفاده کند و به جریان‌ها زیاد توجه نکند و مدیریت عالی استان باید قدردان افرادی که برای این دولت زحمت کشیدند، باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در خصوص دخالت نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر نماینده‌ها در انتخابات ورود کنند، شأن نظارت آن‌ها از بین خواهد رفت. دست مسئولان دولت در استان برای انتخاب مدیران باز گذاشته شود لذا ما نیز از وظیفه امر به معروف و نهی از منکر خود کوتاه نخواهیم آمد.

وی اضافه کرد: همه مسئولان باید دست به دست هم دهند تا شرایط فقر، بیکاری و بسیاری از معضلات اجتماعی در استان ریشه‌کن شود.

محمود الله مرادی با توجه به برنامه‌های عید نوروز نیز اشاره کرد و گفت: ستاد امر به معروف صرفاً مانع شادی مردم نیست، اما قاطعانه جلوی بی‌بند و باری را خواهد گرفت و چهارشنبه سوری پیش‌رو باید حق و حقوق مردم را ضایع نکنند، همچنین به هیچ وجه مانع برگزاری برنامه‌های نوروزی نیستیم لذا با هر برنامه‌ای که خلاف شرع باشد برخورد خواهیم کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار