سردار علی آزادی :
فرمانده انتظامی استان کردستان گفت : به مخلان نظم و آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال هشدار میدهیم و با دستگاه قضائی و دیگر دستگاه‌ها هماهنگی صورت گرفته که با افراد خاطی برخورد شود و تا پایان تعطیلات نیز در بازداشت خواهند بود.
کد خبر: ۱۰۳۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸ 14 March 2022

به گزارش تابناک کردستان ، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان در نشست خبری با خبرنگاران کردستان بیان کرد : فرهنگ بالای مردم کردستان موجب شده است که این استان از لحاظ میزان جرایم جزو استان‌های آخر کشور باشد.

 

وی افزود: درصد وقوع سرقت کردستان نسبت به سطح کشور بسیار پایین‌تر است و رتبه ۳۰ کشور را داریم.

 

فرمانده انتظامی کردستان اعلام کرد: در مجموع میزان سرقت در استان چهار درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است و خوشبختانه هیچ سرقت مسلحانه و سرقت بانک نداشتیم و این حاکی از امنیت خوبی است که در استان داریم.

 

سردار آزادی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد سرقت‌های استان در سنندج به وقوع پیوسته است، افزود: ۸۰ درصد سرقت‌ها منجر به کشف شده که میانگین کشوری ۷۰ درصد است.

 

وی خاطرنشان کرد: در بخش تخلفات حوزه مجازی نیز شاهد افزایش ۳۹ درصدی وقوع و ۳۵ درصدی کشفیات هستیم.

 

فرمانده انتظامی استان کردستان با هشدار به مخلان امنیت مردم در چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: با دستگاه قضائی و دیگر دستگاه‌ها هماهنگی صورت گرفته که با افراد خاطی برخورد شود و تا پایان تعطیلات نیز در بازداشت خواهند بود.

 

سردار آزادی عنوان کرد: سال گذشته در حوادث چهارشنبه آخر سال و شب عید در استان ۴۳ نفر مصدوم شدند و امسال اجازه نمی‌دهیم که امنیت مردم به خطر بیافتد.

 

فرمانده انتظامی استان کردستان اضافه کرد: به عنوان پلیس مخالف شادی نیستیم و برای حفظ امنیت مردم با مخلان برخورد می‌کنیم.

 

سردار علی آزادی اظهار کرد: اقدامات پیشگیرانه ای برای کاهش آسیب‌های شب چهارشنبه آخر سال انجام دادیم که در این راستا بالغ بر ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار عدد ترقه کشف و ضبط شد.

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان اظهار داشت :  در این مدت ۱۹۰ کیلوگرم مواد پیش ساز محترقه در استان کشف شده است که ۱۵۰ گرم این مواد می‌تواند یک واحد آپارتمانی را تخریب کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار