مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: آیین افتتاح بیست و دومین طرح راهنمایی و ایمنی مسافران نوروزی امروز همزمان با سراسر کشور در استان کردستان آغاز شد و تا ۱۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۳۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۷ 21 March 2022
به گزارش تابناک کردستان، پیام جلالی روز یکشنبه در این مراسم اظهار داشت: در بیست و دومین طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی، پنج پست ثابت و پنج اکیپ سیار جهت ارائه خدمات نوروزی در استان فعال است که علاوه بر خدمات تعیین شده به مسافران، آموزش‌های ضروری از جمله آسیب پذیری کودکان در مقاصد گردشگری، طرح پیمان، پیشگیری از اعتیاد و کمپین آموزشی هلال را ارائه می‌دهند.

پیام جلالی افزود: جوانان هلال احمر پس از آموزش‌های لازم و هماهنگی با ادارات میراث فرهنگی و راهنمایی و رانندگی در مبادی ورودی شهرستان‌ها، جهت راهنمایی و ارائه خدمات به مسافران، آموزش نکات ایمنی و دیگر خدمات بشر دوستانه مستقر شده‌اند.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح مشارکت جوانان در فعالیت‌های بشردوستانه و ارتقای ایمنی و سلامت هموطنان در سفر‌های نوروزی است که در این طرح خدمات مرتبط با مسافران، اجرای پویش بهرفت و فضای دوستدار کودک با مشارکت جوانان این جمعیت اجرا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان یادآور شد: جمعیت هلال احمر تمهیدات امدادی لازم را برای کمک به مردم و مسافران در شرایط مختلف اتخاذ کرده و با آمادگی کامل در خدمت هموطنان خواهد بود.


لباس هلال احمر مایه آرامش است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان نیز در این مراسم گفت: لباس هلال احمر، لباس مقدسی است که انسان با دیدن آن احساس آرامش می‌کند.

یعقوب گویلیان افزود: جوانان و امدادگران هلال احمر با حس مسوولیت و پوشیدن لباس هلال احمر همیشه آماده ارائه خدمات به عموم مردم بوده و به نحو احسن خدمات لازم را ارائه کرده‌اند.

وی ادامه داد: در سفر‌های نوروزی در سایه تلاش‌های جوانان و امدادگران هلال احمر در جاده‌ها، تعداد جان باختگان و مصدومان حوادث جاده‌ای کاهش یافته که این مسئله شایسته تقدیر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان یادآور شد: در ایام عید نوروز، مهمانان زیادی به استان کردستان سفر خواهند کرد که با برنامه ریزی‌های انجام شده و همکاری هلال احمر، آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار