مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: آشپزخانه اطعام مهدوی با هدف طبخ و توزیع غذا بین مددجویان در اردوگاه فجر به صورت نمادین افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۳۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱ 06 April 2022
مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: آشپزخانه اطعام مهدوی با هدف طبخ و توزیع غذا بین مددجویان در اردوگاه فجر به صورت نمادین افتتاح شد.
 
افتتاح آشپزخانه اطعام مهدوی درهمدان+ گزارش تصویری

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی کمیته امداد، محمد رسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد استان همدان در حاشیه این افتتاح که با حضور آیت الله طه محمدی نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان و جمعی از مدیران ادارات و بسیج استان، برگزار گردید، از برپایی آشپزخانه‌های مهدوی در شهرستان‌های تابعه خبر داد و گفت: به منظور اجرای طرح اطعام مهدوی هدفگذاری ما برای ماه مبارک رمضان پخت بیش از ۳۵۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۰۰ هزار بسته معیشتی برای خانواده‌های تحت حمایت است.

شیخی‌زاده گفت: در کنار توزیع غذای گرم، تهیه بسته‌های معیشتی نیز در ماه رمضان در دستور کار این نهاد قرار دارد و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان ماه رمضان، خانواده‌های تحت حمایت از ۱۰۰ هزار بسته‌های معیشتی بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان باذکر برنامه‌های مختلف امداد در ماه رمضان به طرح جذب ۲۱ هزار حامی ایتام و محسنین، برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات مددجویان، آزاد‌سازی زندانیان و طرح مفتاح الجنه در این ماه مبارک اشاره کرد.

شیخی‌زاده با بیان اینکه ماه رمضان فرصت بسیار خوبی برای کمک و همدلی با ایتام و نیازمندان است، گفت: خیرین می‌توانند با مشارکت در طرح اطعام مهدوی از طریق شماره‌گیری کد مهربانی #۰۸۱۸۸۷۷ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷-۹۹۷۵-۹۱۷۷-۷۷۷۷ کمک‌های خود را به خانواده‌های نیازمند استان رسانده و در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

در پایان آیت الله طه محمدی به ثواب افطاری دادن به روزه‌داران اشاره کرد و گفت: بایستی به نحوی به نیازمندان رسیدگی شود که احساس شرمندگی نکنند.
 
 
افتتاح آشپزخانه اطعام مهدوی درهمدان+ گزارش تصویریافتتاح آشپزخانه اطعام مهدوی درهمدان+ گزارش تصویریافتتاح آشپزخانه اطعام مهدوی درهمدان+ گزارش تصویری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار