ماموستا فایق رستمی:
امام جمعه شهر سنندج گفت: این جوانان هستند که با اراده و پشتکار و توانایی‌هایی که در خود دارند میتوانند مملکت را آباد کنند.
کد خبر: ۱۰۳۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱ 12 April 2022


به گزارش تابناک کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه شهر سنندج در دیدار با فرزاد مرادی دبیر کل حزب همت استان اظهار داشت: این جوانان هستند که میتوانند با انرژی و توانایی که در خود دارند موجب توسعه و پیشرفت و آبادانی مملکت خود شوند.

ماموستا رستمی ادامه داد: با توجه به انرژی و شور و نشاطی که در دوره جوانی وجود دارد، میتوان با در دست قرار دادن امور به جوانان در هر زمینه‌ای شاهده رشد و شکوفایی آن زمینه باشیم.

ماموستا فایق رستمی عنوان کرد: علاوه بر اینکه در سطح کشور احزاب مختلف فعالیت دارند، در سطح استان کردستان نیز هستند احزابی که مشغول به فعالیت‌های خود در زمینه‌های متفاوت اند که بدست جوانان این امر برگزار می‌شود.

امام جمعه شهر سنندج اضافه کرد: احزابی همانند حزب همت که با بینش و تفکر جوانان و خود مردم کردستان به فعالیت مشغول است نشان از این دارد که همراه مردم می‌باشد و میتواند گام‌های موثری در سطح استان و کشور جهت بهبود وضعیت موجود استان انجام دهد.

همچنین ماموستا فایق رستمی در پایان سخنان خود نیز به نقش رسانه در بازتاب فعالیت‌های این احزاب به مردم اشاره کرد و خاطر نشان شد: رسانه‌ها علل خصوص خبرگزاری‌ها و مطبوعات باید طبق رسالت خود گام بردارند و به صورت کامل و درست فعالیت‌ها و اقدامات احزاب استان را در زمینه ها‌ی مختلف به مردم نشان دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار