مدیرکل آموزش و پرورش ایلام:
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان باید از ظرفیت مدارس به بهترین شیوه استفاده کرد تا تابستانی متفاوت برای دانش آموزان به وجود آید.
کد خبر: ۱۰۴۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵ 01 June 2022
به گزارش تابناک ایلام؛ علی درویشی در نشست ستاد اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان استان اظهار داشت: همه مدارس چه دولتی و چه غیر دولتی می‌بایست در برخی از ایام هفته کلاس هایی مانند کلاس های فوق برنامه، سواد رسانه‌ای، خوشنویسی، کارگاه های قصه گویی با استفاده از ظرفیت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار نمایند تا دانش آموزان از بسترهای علمی و تخصصی آنان بهره مند شوند.
 
وی با اشاره به تغییر فضای فیزیکی مدارس در تابستان، افزود: با استفاده از ظرفیت دانش آموزان و استفاده از نیروهای جهادی که در استان وجود دارد میتوانیم به بهبود فضای فیزیکی مدارس بپردازیم تا در مهر آینده شاهد مدارسی با نشاط و پر انرژی باشیم.
 
ثبت‌نام کلاس‌های اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان از ۲۰ خرداد آغاز می شود 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در این نشست گفت: ثبت‌نام کلاس‌های اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان از ۲۰ خرداد ماه آغاز، و تا ۴ تیرماه ادامه دارد.

محمدرضا ولدبیگیان افزود: به مدت هشت هفته فعالیت های اوقات فراغت دانش آموزان ادامه خواهد داشت و در پایان جشنواره اختتامیه شهرستانی برگزار می شود.

وی عنوان کرد: در انجام برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان، کانون های فرهنگی، دارالقرآن ها، پژوهش سراهای دانش آموزی، مدارس هیات امنایی، مدارس غیردولتی، اتحادیه‌های انجمن‌ اسلامی، سازمان دانش آموزی، بسیج دانش آموزی و ….فعالیت خواهند داشت./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار