با حکم وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت
طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش رئیس هیات ممیزه استانی اجرای قانون رتبه بندی معلمان در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
کد خبر: ۱۰۵۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰ 14 June 2022

اجرای قانون رتبه بندی فرهنگیان مدتی است به یکی ازمطالبات مهم و ویژه معلمین تبدیل شده است که در آخرین خبر که هفته گذشته منتشر شد ، کلیات این قانون تصویب شد تا وارد مراحل اجرایی شود .
در ادامه اقدامات نهایی و صدور احکام رتبه بندی ، ایجاد هیئت های ممیزی در استان ها ، شهرستان ها و مناطق از جمله اقداماتی است که در حال اجرایی شدن است .
در آخرین اقدامات انجام شده ، وزیر آموزش و پرورش طی حکمی رئیس هیات ممیزه استانی در کهگیلویه و بویراحمد را منصوب کرد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در برداشتن نخستین گام اجرای قانون رتبه بندی معلمان در استان کهگیلویه و بویراحمد، حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش این استان با حفظ سمت به عنوان رئیس هیات ممیزه استانی برای اجرای این طرح منصوب شد.

در حکم یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در طی ۹ بند از حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رئیس هیات ممیزه استانی خواست با رعایت اصل قانون مداری در تحقق اهداف این طرح اهتمام ورزند.
نظارت بر حسن اجرای رتبه بندی معلمان و مشمولان رتبه بندی در ادارات آموزش و شهرستانی، منطقه و ناحیه، نظارت بر تشکیل دبیرخانه هیات‌های ممیزه استانی بدون توسعه تشکیلاتی در مدیریت منابع انسانی و امور اداری، اطلاع شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های وزارتی در خصوص رتبه بندی بندی معلمان به ادارات آموزش و پرورش تابع، نظارت بر تشکیل دبیرخانه هیات‌های ممیزه شهرستان/منطقه و ناحیه و نظارت بر عملکرد آن‌ها و پشتیبانی از دبیرخانه ها، رفع ابهامات و پاسخگویی به استعلام‌ها در نحوه رسیدگی، محاسبه امتیازات و تعیین رتبه‌های مشمولان این قانون، بررسی و تایید نهایی رتبه دانشیار معلم مشمولان متقاضی، تعیین رتبه‌های اعضای هیات‌های ممیزه شهرستان، منطقه و ناحیه مشمولان قانون، رسیدگی به اعتراضات و شکایات از عملکرد هیات‌های ممیزه شهرستان، منطقه و ناحیه، نظارت بر عملکرد و پشتیبانی مناسب از سامانه رتبه بندی در سطح استان، تهیه و ارائه گزارش‌های دوره‌ای و انعکاس موانع و مشکلات مربوط به اجرای فرآیند‌های رتبه بندی معلمان به هیات ممیزه مرکزی از مهمترین بند‌های مورد تاکید وزیر در این حکم بود.
متن کامل حکم رئیس هیات ممیزه استانی رتبه بندی
انتصاب رئیس هیات ممیزه استانی رتبه بندی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار