وزیر جهاد کشاورزی در محلات گفت: در این سفر ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای مدت دو سال در بخش کشاورزی و ۳ هزار میلیارد تومان هم تسهیلات برای این منطقه دیده شده است.
کد خبر: ۱۰۵۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹ 22 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،ساداتی نژاد در جمع خبرنگاران افزود: محلات شهرستان بسیار مستعد‌ی است و ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گل و گیاه و گیاهان دارویی دارد.
وی یادآورشد: با انجام اقداماتی می‌توانیم ظرفیت‌های لازم برای صادرات گل و گیاه را در منطقه ایجاد کنیم، همچنین ظرفیت‌های جدیدی هم در حوزه تأسیس گلخانه‌ها در این منطقه وجود دارد.
او ادامه داد: در این سفر ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به برای مدت دو سال در نظر گرفته‌شده است، همچنین ۳ هزار میلیارد تومان هم تسهیلات برای حوزه‌های توسعه گلخانه‌ها، حمایت از شیلات، عشایر، بازسازی و احیای قنوات، آبخیزداری و آبخوان‌داری، صدور اسناد اراضی کشاورزی، سامانه‌های نوین آبیاری و انتقال آب با لوله به استخر‌های ذخیره در نظر گرفته‌شده است.
وزیر جهاد کشاورزی یادآورشد: کشاورزان منطقه توانسته‌اند با زراعت گیاهان کم آب بر و مقاوم حوزه کشاورزی در منطقه را توسعه دهند، تلاش ما هم این است که از اعتبارات این سفر بتوانیم برای افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی، گلخانه‌ای و استفاده از الگوی زراعت مناسب اقدام کنیم.
ساداتی نژاد اضافه کرد: نقطه‌ ضعف ما در این استان صنایع تبدیلی و تکمیلی و عدم‌ حمایت از دامپروری است که از محل مصوبات سفر به آن می‌پردازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار