مهدوی مطلق در شورای برنامه ریزی بویراحمد :
فرماندار بویراحمد : در بخش تسهیلات اشتغالزایی در بخش ها ، تاکید می شود که این تسهیلات در دست بخشدار باشد چرا که وی بهتر از هر کسی نیازمندی ها و پتانسیل های منطقه را می داند که اینکار باعث عدم انحراف تسهیلات هم می شود .
کد خبر: ۱۰۵۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶ 23 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شهرام مهدوی مطلق در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بویراحمد، گفت که با توجه به شاخص‌های جمع آوری شده توسط سازمان مدیریت، بودجه این شهرستان یک افزایش ۳۷ درصدی را نشان می‌دهد.
مهدوی مطلق افزود: شاخص‌ها هم ۲ درصد افزایش داشته است که تلاش‌های نماینده مردم و سازمان مدیریت نقش زیادی داشته است که در نهایت اعتبارات استان ۹ درصد بیشتر از میانگین افزایش استانی شده است.
فرماندار شهرستان بویراحمد در جمع بندی نهایی شورای برنامه ریزی شهرستان بویراحمد در خصوص اعتبارات شهرداری‌ها در بودجه سال ۱۴۰۱ که تاکنون مشخص نشده اند، بیان کرد: جای نگرانی نیست و اعتباراتی که از قبل در نظر گرفته شده بود، سر جای خودش هست و منتظر تعیین تکلیف نهایی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هستیم.
مهدوی مطلق با تاکید بر این که از شهرداری‌های شهرستان در هر صورت حمایت خواهیم کرد، از شورای شهر مادوان به شدت گلایه کرد.
وی افزود: ما به لحاظ قانونی نمی‌توانیم در انتخاب شهردار ورود کنیم، اما از اینکه یک شهر که خودش با چالش‌های جدی روبرو است، در یک سال ۶یا ۷ شهردار و سرپرست با میانگین دو ماهه تجربه کرده و شهر در گرو تصمیمات نادرست قرار گرفته و شورای آن تاکنون نتوانسته به یک جمع بندی اصولی برسد، بسیار نگران هستیم.
فرماندار بویراحمد با اعلام نگرانی در این خصوص بیان کرد: انتقاد جدی به این وضعیت شهر مادوان داریم، ما هم نمی‌توانیم در خصوص این شهر تصمیم جدی بگیریم و حق مردم و وقت عمومی و فرصت‌های عام در حال هدر رفتن است، شورای محترم این شهر به فکر آینده این شهر و منطقه باشند نه رزومه سازی؛ شهر و شهرداری محل آزمایش و خطا نیست.
مهدوی مطلق در بخش دیگر سخنان خود گفت: اولویت ما در توزیع اعتبارات، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است و سعی می‌کنیم بدون برنامه پروژه‌ای جدید تعریف نکنیم.
وی با اشاره به فرسایشی شدن بسیاری از پروژه‌ها، افزود: از این به بعد شخصا از تک تک پروژه‌ها بازدید خواهم کرد و نظارت بر آن‌ها را خود انجام می‌دهیم.
وی ادامه داد: در بخش تسهیلات اشتغالزایی در بخش‌ها، تاکید می‌شود که این تسهیلات در دست بخشدار باشد چرا که وی بهتر از هر کسی نیازمندی‌ها و پتانسیل‌های منطقه را می‌داند که اینکار باعث عدم انحراف تسهیلات هم می‌شود.
مهدوی افزود: در رصد‌هایی که انجام داده ایم متوجه شدیم که بخش زیادی از اعتبارات عمرانی شهرستان و حتی استان صرف پرداخت حقوق و مزایا می‌شود ضمن اینکه در شهرستان بویراحمد بخش زیادی از این نیرو‌ها حقوق از اداره شهرستان می‌گیرند، اما در بخش ستادی و استانی فعالیت می‌کنند که ما در هیچ دستگاه شهرستانی از این به بعد حقوق این نیرو‌ها را پرداخت نمی‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار