با حمایت دولت سیزدهم و با هدف توسعه فعالیت های اقتصادی در روستاها، متقاضیان می توانند پس از ارایه طرح های توجیهی و تصویب آن در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، تا سقف یک میلیارد تومان تسهیلات با نرخ سود چهار درصد دریافت کنند
کد خبر: ۱۰۶۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸ 10 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، سیدرحیم بخشی، اظهار داشت:

این میزان اعتبار از محل تسهیلات تبصره ۱۶، برای نخستین بار و با همت دولت سیزدهم برای توسعه فعالیت های اقتصادی در روستاهای مازندران تخصیص یافت که در نوع خود بسیار چشمگیر است.  

اختصاص ۲ میلیارد و۳۵۰ میلیون تومان به روستاهای مازندران
 

وی رویکرد دولت مردمی را توجه به اقتصاد پایدار و بهبود وضع معیشتی روستاییان ذکر کرد و افزود: دولت سیزدهم در راستای ایجاد و حمایت از طرح های مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد و کوچک، تسهیلات مطلوبی را برای روستاییان با نرخ سود چهار درصد در نظر گرفته است.

بخشی با اشاره به فعالیت بنیاد برکت، کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برای توسعه فعالیت های اقتصادی در روستاهای این استان، گفت: حمایت از طرح های مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد و کوچک و همچنین توسعه کشت محصولات گلخانه ای در مناطق روستایی، از رویکردهای اصلی این دستگاه ها است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استاندار مازندران تصریح کرد: با حمایت دولت سیزدهم و با هدف توسعه فعالیت های اقتصادی در روستاها، متقاضیان می توانند پس از ارایه طرح های توجیهی و تصویب آن در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، تا سقف یک میلیارد تومان تسهیلات با نرخ سود چهار درصد دریافت کنند.

بخشی با بیان اینکه از زمان فعالیت دولت مردمی تاکنون، برای توسعه فعالیت های اقتصادی در روستاهای مازندران اقدامات بسیار مطلوبی صورت گرفته است، گفت: مازندران در بحث تامین سرمایه درگردش شرکت های تعاونی روستایی، رتبه سوم کشوری را در اختیار دارد. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار