سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم از اجرای ۲۰ برنامه متنوع در استان به مناسبت هفته ملی کودک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵ 09 October 2022

به گزارش تابناک قم، محمد غفاری،سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم  در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته ملی کودک گفت: مهمترین برنامه این هفته جشنواره قصه گویی در خانه تاریخی  زند و شادپیمایی عروسک‌ها در بوستان علوی است.

محمد غفاری با بیان اینکه قصه گویی ریشه در همه هنر‌ها دارد و به صورت هدفمند در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دنبال می‌شود، افزود: امسال در بخش استانی جشنواره قصه گویی ۱۴۰ قصه در قالب ویدیو و پادکست ارسال شد که در نهایت ۳۳ قصه گوی قمی آثارشان به مرحله نهایی داوری رسید.

او گفت: قرار است در این جشنواره از ۷ قصه گوی برتر در رده سنی نوجوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان تجلیل و این افراد به جشنواره منطقه‌ای قصه گویی راه می‌یابند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزود: برگزاری کارگاه خوشنویسی و نقاشی، هیاهوی کودکی و رنگ شادی با محوریت بازی‌های محلی و جشن‌های فرهنگی و هنری و برگزاری نمایشگاه آثار اعضای کانون در تابستان امسال از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک است.

غفاری گفت: ویژه برنامه شادپیمایی نیز که یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود، روز پنج شنبه ۲۱ مهر در بوستان علوی برگزار می‌شود.

۱۶ تا ۲۲ مهر بعنوان هفته ملی کودک نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار